Dijital

SEKTÖRÜMÜZE LİDERLİK EDİYORUZ
Dijital

SEKTÖRÜMÜZE LİDERLİK EDİYORUZ

Akbank Analitik Bölüm Başkanı ATTİLA BAYRAK, finansın yapay zekaya yoğun bir ilgisi olduğunu söylüyor...

2 KASIM, 2017

DİJİTALLEŞMİŞ YOLCU DENEYİMİ YARATACAĞIZ
Dijital

DİJİTALLEŞMİŞ YOLCU DENEYİMİ YARATACAĞIZ

İGA Havalimanı İşletmesi İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Keskin ile yeni havalimanının ne kadar dijital olacağını konuştuk…

2 KASIM, 2017

GELECEK ONLARIN!
Dijital

GELECEK ONLARIN!

2014 yılı verilerine göre dünyada 1,3 milyon robot mevcut. 2017’de bunun 2 milyonu bulacağı tahmin ediliyor. Dünyada 10 bin işçiye 70, Türkiye’deyse 19 üretim robotu düşüyor...

2 KASIM, 2017

SOSYAL MEDYADA HEDEFİMİZ İLKLER
Dijital

SOSYAL MEDYADA HEDEFİMİZ İLKLER

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile sosyal medya yatırımlarını ve bu alanda ödül alan projelerini konuştuk...

3 EKİM, 2017

AMAÇ SATIŞ DEĞİL, KENDİMİZİ DE ANLATIYORUZ
Dijital

AMAÇ SATIŞ DEĞİL, KENDİMİZİ DE ANLATIYORUZ

Elif Tellaloğlu ile Beymen’in sosyal medyayı kullanış biçimini ve son trendleri konuştuk...

3 EKİM, 2017

TRAFİK NASIL ARTAR?
Dijital

TRAFİK NASIL ARTAR?

KFC gibi pek çok şirket, sosyal medyadaki trafiğini artırmak için çeşitli yöntemlere başvuruyor. İşte şirketlerin kullandığı o teknikler…

3 EKİM, 2017

SOSYAL MEDYADA KANAL ENFLASYONU
Dijital

SOSYAL MEDYADA KANAL ENFLASYONU

Gençlerin aktif olarak kullandığı sosyal medya kanalları şirketler tarafından yakından izleniyor...

28 TEMMUZ, 2016

"MOBİL PAZARIN 2 KATI BÜYÜDÜK"
Dijital

"MOBİL PAZARIN 2 KATI BÜYÜDÜK"

Orkun Oğuz, yeni hizmetleri API’yi ve dijital teknoloji yatırımlarını anlattı...

28 TEMMUZ, 2016

BÜTÜN GÜÇ MÜŞTERİDE
Dijital

BÜTÜN GÜÇ MÜŞTERİDE

Clara Shih, şirketini, sosyal medyanın şirketlerin ticari performanslarındaki rolünü ve geleceğini şöyle anlattı...

20 TEMMUZ, 2016

AYDA 20 MİLYON KİŞİYE ULAŞIYORUZ
Dijital

AYDA 20 MİLYON KİŞİYE ULAŞIYORUZ

"Sosyal medya bizim için reklam ve medya değil, etkileşim kanalı...

8 NİSAN, 2016

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE LİDERLİK
Dijital

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE LİDERLİK

Şirketler,dijitalleşme sürecinden geçiyor. Ancak Charlene Li, liderlerin bu sürecin dışında kaldığını düşünüyor.

11 MART, 2016

DİJİTAL TRENDLERİ TAKİPÇİLERİMİZLE BULUŞTURUYORUZ
Dijital

DİJİTAL TRENDLERİ TAKİPÇİLERİMİZLE BULUŞTURUYORUZ

MURAT GÖLLÜ, “Sosyal medyada takipçilerimize doyurucu içerik sunmak bizim için çok önemli" diyor...

11 MART, 2016

SOSYAL MEDYADA 2016 TRENDLERİ
Dijital

SOSYAL MEDYADA 2016 TRENDLERİ

Dijital pazarlama karmaşık bir sektör, fakat değişime ayak uydurabilenler için oldukça heyecan verici…

9 MART, 2016

KÜLTÜR VE SANAT İLETİŞİMİNDE DİJİTAL ÖNCELİĞİMİZ
Dijital

KÜLTÜR VE SANAT İLETİŞİMİNDE DİJİTAL ÖNCELİĞİMİZ

Murat Göllü ile Akbank Sanat için sosyal medyada yürüttüklerini çalışmaları konuştuk:

20 ŞUBAT, 2016

S-TİCARET DÖNEMİ
Dijital

S-TİCARET DÖNEMİ

Rekabet avantajı yakalamak isteyen şirketler, satış-pazarlama enerjilerinin önemli kısmını sosyal ticarete yoğunlaştırdı

19 ŞUBAT, 2016