Dijital

SOSYAL MEDYADA KANAL ENFLASYONU
Dijital

SOSYAL MEDYADA KANAL ENFLASYONU

Gençlerin aktif olarak kullandığı sosyal medya kanalları şirketler tarafından yakından izleniyor...

28 TEMMUZ, 2016

"MOBİL PAZARIN 2 KATI BÜYÜDÜK"
Dijital

"MOBİL PAZARIN 2 KATI BÜYÜDÜK"

Orkun Oğuz, yeni hizmetleri API’yi ve dijital teknoloji yatırımlarını anlattı...

28 TEMMUZ, 2016

BÜTÜN GÜÇ MÜŞTERİDE
Dijital

BÜTÜN GÜÇ MÜŞTERİDE

Clara Shih, şirketini, sosyal medyanın şirketlerin ticari performanslarındaki rolünü ve geleceğini şöyle anlattı...

20 TEMMUZ, 2016

AYDA 20 MİLYON KİŞİYE ULAŞIYORUZ
Dijital

AYDA 20 MİLYON KİŞİYE ULAŞIYORUZ

"Sosyal medya bizim için reklam ve medya değil, etkileşim kanalı...

8 NİSAN, 2016

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE LİDERLİK
Dijital

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE LİDERLİK

Şirketler,dijitalleşme sürecinden geçiyor. Ancak Charlene Li, liderlerin bu sürecin dışında kaldığını düşünüyor.

11 MART, 2016

DİJİTAL TRENDLERİ TAKİPÇİLERİMİZLE BULUŞTURUYORUZ
Dijital

DİJİTAL TRENDLERİ TAKİPÇİLERİMİZLE BULUŞTURUYORUZ

MURAT GÖLLÜ, “Sosyal medyada takipçilerimize doyurucu içerik sunmak bizim için çok önemli" diyor...

11 MART, 2016

SOSYAL MEDYADA 2016 TRENDLERİ
Dijital

SOSYAL MEDYADA 2016 TRENDLERİ

Dijital pazarlama karmaşık bir sektör, fakat değişime ayak uydurabilenler için oldukça heyecan verici…

9 MART, 2016

KÜLTÜR VE SANAT İLETİŞİMİNDE DİJİTAL ÖNCELİĞİMİZ
Dijital

KÜLTÜR VE SANAT İLETİŞİMİNDE DİJİTAL ÖNCELİĞİMİZ

Murat Göllü ile Akbank Sanat için sosyal medyada yürüttüklerini çalışmaları konuştuk:

20 ŞUBAT, 2016

S-TİCARET DÖNEMİ
Dijital

S-TİCARET DÖNEMİ

Rekabet avantajı yakalamak isteyen şirketler, satış-pazarlama enerjilerinin önemli kısmını sosyal ticarete yoğunlaştırdı

19 ŞUBAT, 2016

C KUŞAĞI İÇİN HER GÜN BİR ŞEY YAPIN
Dijital

C KUŞAĞI İÇİN HER GÜN BİR ŞEY YAPIN

Solis, C kuşağını markanızla özdeşleştirmek amacıyla her gün bir şeyler yapmanızı tavsiye ediyor...

17 ŞUBAT, 2016

VİDEO PROJESİ NASIL REKOR KIRDI?
Dijital

VİDEO PROJESİ NASIL REKOR KIRDI?

Akbank'ın geçtiğimiz haziran ayında Babalar Günü'ne özel düzenlediği projesi sosyal medyada büyük ilgi gördü...

27 EKİM, 2015

SOSYAL AĞLARIN YENİ KURALLARI
Dijital

SOSYAL AĞLARIN YENİ KURALLARI

Prof. Nicholas Christakis online yada ofline tüm sosyal ağların hala belli başlı kuralları takip ettiğini söylüyor.

26 EKİM, 2015

HANGİ BLOGGER
Dijital

HANGİ BLOGGER

Şirketlere işbirliği yaptıkları bloggerlerı sorduk.THY'den Loreal'e GittiGidiyor'dan Mavi Jeans'e markaların seçimleri..

26 EKİM, 2015

"GENİŞ İZLEYİCİ KİTLESİ DİJİTALDE BİZE İLHAM VERİYOR"
Dijital

"GENİŞ İZLEYİCİ KİTLESİ DİJİTALDE BİZE İLHAM VERİYOR"

Akbank, bu yıl 11’incisi düzenlenen Akbank Kısa Film Festivali’nin tanıtımı için Instagram film projesini hayata geçirdi. #kısayoldan adı verilen projenin Türkiye’de ilk olduğunu söyleyen Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, “Her bir Instagram kullanıcısının kendi seçimleriyle farklı farklı hikayelerin içine düşeceği bir macera yarattık. Böylece Türkiye’nin ilk interaktif Instagram filmini hayata geçirdik” diyor.

20 AĞUSTOS, 2015

ONLİNE İTİBAR TAKTİKLERİ
Dijital

ONLİNE İTİBAR TAKTİKLERİ

Silikon Vadisi’nin harika çocuklarından ve online itibar yönetimi şirketi Reputation.com’un CEO’su Michael Fertik, son kitabı “İtibar Ekonomisi”nde (The Reputation Economy) yakın gelecekte itibarın para veya güçten çok daha önemli olacağına dikkat çekiyor. Fertik, herkesin dijital ayak izi olduğunu, bunun da online itibarı yarattığını söylüyor. Şirketlere “Markanız Apple kadar büyük ve ürünleriniz Apple kadar iyi değilse dijital ayak izlerinizi mutlaka yönetin” diyen Fertik, liderlere de “Sosyal medyada kendinize özgü bir tarzınız olması önemli” tavsiyesinde bulunuyor.

19 AĞUSTOS, 2015