Pazarlama

Pazarlama

SEGMENTTE MÜTHİŞ ARTIŞ

Uzmanlara göre doğru segment ayrımı, şirketlere ciro artışı ve rekabette ciddi avantaj olarak geri dönüyor...

19 AĞUSTOS, 2021

Pazarlama

LANSMAN BEREKETİ

Pandemi öncesi döneme kıyasla yeni lansman sayısını azaltan 9 erteleyen ise sadece 8 şirket var. Bu tabloya bakarak şirketlerin pandemide “lansman dinamizmini” kaybetmediğini söylemek mümkün...

7 HAZİRAN, 2021

Pazarlama

YENİ KATEGORİ YARIŞI

Pandemi sürecinde belirli ürünlere talep arttı. Bu da sektör bağımsız pek çok oyuncunun kategori planlamasını değiştirmiş durumda...

19 EKİM, 2020

Pazarlama

ZOR YILIN KAZANANLARI

İşte fark yaratan pazarlama yöneticileri ve onların bu yıla damgasını vuran stratejileri…

28 OCAK, 2020

Pazarlama

CMO'LARI NE BEKLİYOR?

En iyilerin pazarlama bütçelerinden yeni stratejilerine 2019 ajandalarını araştırdık...

28 OCAK, 2019

Pazarlama

KARAR FABRİKASI NASIL ÇALIŞIYOR?

Kitabında Nobel Ödüllü Daniel Kahneman, Richard Thaler ve Herbert Simon’un çalışmalarından örneklere de yer veren Richard Shotton’ın sorularımıza verdiği yanıtlar şöyle...

29 KASIM, 2018

Pazarlama

YENİ NESİL YAKIN TAKİP

İşte farklı sektörlerdeki önde gelen markaların müşteri takip stratejileri ve son 10 yıl içinde kaydettiği ilerlemeler…

18 HAZİRAN, 2018

Pazarlama

EN İYİLER NE YAPACAK?

Capital’in 17’nci kez gerçekleştirdiği “Türkiye’nin En Başarılı 30 Pazarlama Yöneticisi” araştırması, 2017’deki başarılı performanslarıyla dikkat çeken CMO’ları ortaya koyuyor...

6 ŞUBAT, 2018

Pazarlama

EN BAŞARILI 30 PAZARLAMA YÖNETİCİSİ

Capital, 16 yıldır “Türkiye’nin En Başarılı 30 Pazarlama Yöneticisi” araştırmasını gerçekleştiriyor...

14 ŞUBAT, 2017

Pazarlama

CMO'LARIN ÖNCELİK LİSTESİ

Capital 157 CMO’nun katılımıyla kapsamlı bir anket gerçekleştirdi. İşte sonuçları...

24 EKİM, 2016

Pazarlama

AYNI STRATEJİYLE NASIL BÜYÜDÜLER?

Bazı şirketler için strateji her yeni gelen CEO ve hatta pazardaki her yeni dinamikle ile değişen bir yapıya sahip. ..

24 EKİM, 2016

Pazarlama

GLOBAL SİNERJİYLE YENİLİKLER GETİRECEĞİZ

Lale Saral Develioğlu, 2016’nın global sinerjilerin meyvelerini görecekleri bir yıl olacağını düşünüyor.

16 ŞUBAT, 2016

Pazarlama

YENİ NESİL CMO DÖNEMİ

“Türkiye’nin En Başarılı 30 Pazarlama Yöneticisi” araştırması...

15 ŞUBAT, 2016

Pazarlama

TÜRKİYE, KÖRFEZ SERMAYESİNİN RADARINDA

Körfez sermayesi, 1 Kasım seçimlerinin ardından Türkiye'yi tekrar radarına aldı.

2 KASIM, 2015

Pazarlama

KAÇ KEZ DOKUNMALI?

Günümüzde müşteriyle temas kurulabilecek kanal sayısı artmış durumda. Şirketlerin sadece satış noktasında, radyo, televizyon ve gazete reklamlarıyla değil Facebook, Twitter gibi sosyal mecralar üzerinden de müşteriye dokunabilmeleri mümkün. Hazır giyim markası Defacto 11 kanaldan ayda 468 kez müşterileriyle iletişime geçerken, Yıldız Holding’in markaları 6 kanaldan 1.200 kez tüketiciye dokunuyor. Migros 4 kanaldan ayda 810, Carrefour 3 kanaldan 180 kez müşterileriyle temas ediyor. Artık markalar sağlam bir stratejik çerçeve içinde geleneksel kanalların yanında sosyal mecralar üzerinden de tüketiciye dokunuyor, onlara kendilerini hatırlatıyor, hikayelerini anlatıyorlar. Böylece müşteri nezdinde istedikleri algıyı yaratabiliyor ve onların hem cüzdanlarında hem gönüllerinde daha fazla yer tutmak için çalışıyorlar.

22 EYLÜL, 2015