Araştırmalar

İLK 100'E GİRMEK İÇİN CİRONUZ NE OLMALI?
Araştırmalar

İLK 100'E GİRMEK İÇİN CİRONUZ NE OLMALI?

Türkiye’nin devler ligindeki ilk 100’e girmek için artık en az 5 milyar TL ciro hedefleniyor...

4 EYLÜL, 2020

MAĞAZADA BÜYÜK DEĞİŞİM
Araştırmalar

MAĞAZADA BÜYÜK DEĞİŞİM

Perakendecilerin 2020 hedeflerinde büyük değişim yaşanıyor. Marketler hariç çoğu perakendeci mağaza kapatmayı planlıyor. Mevcut mağazaların yüzde 10 ila 20’si kapanacaklar listesinde…

3 EYLÜL, 2020

TEHLİKE GEÇER Mİ?
Araştırmalar

TEHLİKE GEÇER Mİ?

Salgın, birçok sektör için adeta bir dayanıklılık testi oldu. Bazı sektörlerde duran talep şirketleri hızla iflasa doğru sürükledi...

2 EYLÜL, 2020

GÜVENLİ MEKANLARIN YENİ KURALLARI
Araştırmalar

GÜVENLİ MEKANLARIN YENİ KURALLARI

İşte krizin olumsuz etkilerini en aza indirmeye çalışan şirketlerin aldıkları sağlık ve güvenlik önlemleri…

19 AĞUSTOS, 2020

VAZGEÇİLMEYEN HEDEFLER NELER?
Araştırmalar

VAZGEÇİLMEYEN HEDEFLER NELER?

Pandemi şirketlerin 2020’ye dair tüm ajandalarını altüst etti. Şimdi birçok şirket, yılın başında belirlediği ajandadan vazgeçiyor...

14 AĞUSTOS, 2020

EN AĞIR FATURA
Araştırmalar

EN AĞIR FATURA

Hiç kuşkusuz salgın pek çok şirketin 2020 planlarını alt üst etti. Yatırımlar, açılışlar, ihaleler, lansmanlar, özetle pek çok proje ve yatırım ertelendi...

13 AĞUSTOS, 2020

ACİL ÖNLEM PLANI
Araştırmalar

ACİL ÖNLEM PLANI

İşte pandemi döneminde 38 dev şirketin 9 maddelik kritik acil önlem planları…

11 AĞUSTOS, 2020

İYİLİK PEŞİNDE
Araştırmalar

İYİLİK PEŞİNDE

Geçtiğimiz yıl bağış bütçelerini büyük ölçüde planladıkları gibi kullanan gönlü zenginler, 2020’de korona salgınında toplumun yanında yer aldı...

10 AĞUSTOS, 2020

ZOR DÖNEM STRATEJİSİ
Araştırmalar

ZOR DÖNEM STRATEJİSİ

Capital500 özel sayımızda, bilişimden enerjiye, yazılımdan beyaz eşyaya, mobilyadan lojistiğe farklı sektörlerden 28 şirketin yöneticisine, bu zor yılda nasıl bir strateji izlediklerini sorduk...

6 AĞUSTOS, 2020

DEVLERİN BÜYÜK SINAVI
Araştırmalar

DEVLERİN BÜYÜK SINAVI

2019’da Türkiye ekonomisi son anda daralmaktan kurtuldu.

5 AĞUSTOS, 2020

TÜKETİCİNİN DEĞİŞEN DNA'SI
Araştırmalar

TÜKETİCİNİN DEĞİŞEN DNA'SI

Tüm süreçlerin yenileneceği ve iş yapma şekillerinin değişeceği bir döneme giriyoruz. Özellikle pandemi sonrasında pazarlama departmanlarına büyük iş düşeceği öngörülüyor...

9 TEMMUZ, 2020

DEVLERİN YOL ARAYIŞI
Araştırmalar

DEVLERİN YOL ARAYIŞI

2019’da Türkiye ekonomisi küçülmenin eşiğinden döndü...

7 TEMMUZ, 2020

NORMALLEŞME GÖSTERGELERİ
Araştırmalar

NORMALLEŞME GÖSTERGELERİ

29 sektörün normale dönüş takvimi nasıl?

6 TEMMUZ, 2020

DÖNEM ZOR SENARYO ÇOK
Araştırmalar

DÖNEM ZOR SENARYO ÇOK

İnsanların yaşamlarında, şirketlerin iş yapış biçimlerinde, sektörlerin dinamiklerinde COVID-19 salgını nedeniyle birçok ani değişim gerçekleşti...

2 HAZİRAN, 2020

BÜYÜK HASAR
Araştırmalar

BÜYÜK HASAR

Capital olarak hazırladığımız 36 sektörü kapsayan 1 aylık hasar tablosu, hangi alanlarda en fazla kaybın yaşandığını çarpıcı verilerle ortaya koyuyor...

1 HAZİRAN, 2020