Araştırmalar

Araştırmalar

YENİ DENGE ETKİSİ

Global arz sıkıntısı pandemiyle başladı. Üretimi sekteye uğratacak önemli parçaları temin eden fabrikaların ve sınırların kapanmasıyla başlayan sorun, çip kriziyle devam etti...

15 AĞUSTOS, 2022

Araştırmalar

İYİLİK AJANDASI

“İyi kalpli şirketler” özel bölümümüzde yatırımlarıyla öne çıkan şirketlere sosyal sorumluluk çalışmalarını sorduk. İşte aldığımız yanıtlar…

15 AĞUSTOS, 2022

Araştırmalar

ODAKTA GENÇLER VAR

Capital Dergisi’nin bu yıl 10’uncusunu düzenlediği “Türkiye’nin Gönlü Zengin 50 İş İnsanı” araştırmasındaki hayırsever isimler de bu eşitsizliğe çare bulmak için çalışıyor...

9 AĞUSTOS, 2022

Araştırmalar

ZİRVEDEKİ 30 GÜÇLÜ KADIN

Milyar dolarlık şirketlerin kaptan köşkünde oturan ve binlerce kişiye istihdam sağlayan Türkiye’nin en güçlü kadınları kimler?

14 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

DEĞER EROZYONU

Bugün birçok şirket yeni dengede inorganik büyüme tekliflerine ve fırsatlara farklı bir pencereden bakmaya çalışıyor...

12 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

HASAR BİLANÇOSU

Peki, pandemi şirketlerin kaç yılına mal oldu?

3 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

TAKİPTE NELER DEĞİŞTİ?

İş yapma maliyeti, yüksek enflasyonun hakim olduğu yeni dönemde en büyük sorun. Reel olmayan, hayali kârlar da büyük risk olarak görülüyor...

2 HAZİRAN, 2022

Araştırmalar

YENİ SEÇİM KRİTERLERİ: NELER DEĞİŞİYOR?

Peki Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde yönetim kurulları nasıl seçiliyor, nasıl yönetiliyor ve performansları nasıl ölçülüyor? İşte yanıtlar…

19 MAYIS, 2022

Araştırmalar

ÖZEL MARKA ZAMANI

Aslında beklenen gelişmeydi. Enflasyondaki yukarı yönlü ivme, zaten hızlı büyüyen private label (özel markalı) ürünlere olan talebi daha da artırdı...

18 MAYIS, 2022

Araştırmalar

KÂRDA YOLUN SONU

Liderler uzun yıllardır kâr marjındaki düşüşten yakınıyor. İşin doğası bu. Rekabet arttıkça kârlar aşağı doğru bir trend izliyor...

15 MAYIS, 2022

Araştırmalar

TÜRKİYE'NİN "EN MUTLU" İŞYERLERİ

Happy Place to Work, son 5 yıldır çalışan mutluluğunu izliyor...

9 MAYIS, 2022

Araştırmalar

KAYAN TALEP KALICI MI?

Şimdi şirketlerin gündeminde çok önemli bir soru var: “Kayan bu talebin ne kadarı kalıcı olacak?” Temel sektörlerde bu sorunun yanıtını aradık...

6 MAYIS, 2022

Araştırmalar

DENGELER DEĞİŞİYOR

Finansta her kategoride belli sektörler ağırlık kazanıyor. Salgın, bu tabloyu değiştirdi. Son iki yılda bankacılıktan faktoringe kadar her kategoride sektörel dağılımlarda önemli farklılıklar mevcut.

28 NİSAN, 2022

Araştırmalar

STRATEJİK GÖÇ

Globalde ülke ve bölgeye göre yeni iş birlikleri geliştirmek, satış ofisi veya oradaki işleri yürütecek yetenekleri geliştirmek de göç stratejileri arasında...

26 NİSAN, 2022

Araştırmalar

ONLİNE'IN 2022 KARNESİ

Online büyüyor ama ciro, kâr, müşteride hangi kanal öne çıkıyor? İşte yanıtlar…

25 NİSAN, 2022