Araştırmalar

Araştırmalar

YARIŞ NEREDE?

Yeni dönemde rekabet her zamankinden daha sert...

1 HAZİRAN, 2025

Araştırmalar

DEPOYA MÜTHİŞ TALEP

Türkiye’de depo talebi, son yıllarda zirveye ulaştı...

1 HAZİRAN, 2025

Araştırmalar

TÜNELİN SONU GÖRÜNDÜ MÜ?

Son 5 yıldır azalan konut satışlarıyla zor günler geçiren markalı konut üreticileri, bu yıldan umutlu. Tünelin sonunun göründüğüne inanıyorlar...

1 HAZİRAN, 2025

Araştırmalar

Kıskaç daralıyor

2024’te maliyet baskısı zirve yaptı. Ancak sektör bağımsız tüm oyuncular bu durumu fiyatlara aktaramamaktan şikayetçi...

20 MAYIS, 2025

Araştırmalar

SANAYİCİ ROTAYI DIŞARIYA ÇEVİRDİ

Artan maliyet baskısı ve enflasyon, üretimi Türkiye’den yurt dışına kaydıran şirketlerin sayısını her geçen gün artırıyor...

17 MAYIS, 2025

Araştırmalar

ÜÇLÜ BÜYÜME MÜMKÜN MÜ?

Bu yıl tablo zorlu. ABD, Rusya, Çin, savaşlar derken dünya ticaretinde oyun değişiyor...

14 MAYIS, 2025

Araştırmalar

Üründe hız zamanı

Pandemi, tedarik zinciri kesintileri ve enflasyon gibi küresel krizler, perakende sektörünü zorlu bir sınavla karşı karşıya bıraktı...

18 NİSAN, 2025

Araştırmalar

Kapasite alarm veriyor

Birçok sektörde üretim kapasitesinde dengeler değişti. Gerek plansız yatırım ve teşvikler gerek iç ve dış pazarlarda yaşanan talep daralması çok sayıda sektörde kapasiteyi boşa çıkarmaya başladı...

15 NİSAN, 2025

Araştırmalar

2025'i kurtarma planları

Ekonomideki durgunluk, 2025’in ilk çeyreğinde birçok sektörü zorlu bir sürece soktu...

14 NİSAN, 2025

Araştırmalar

14 ünlü gurudan değişim tüyoları

Önümüzdeki kısa döneme ilişkin senaryoları ve Türkiye’nin konumunu değerlendiren düşünce liderleri, 2025 ve sonrasına dair yol haritaları çizerken yol gösterici ipuçları da paylaştı. İşte o yanıtlar…

27 MART, 2025

Araştırmalar

Türk devlerin global zirve yarışı

Türkiye’nin global devleri, geçen yıl ihracat pazarlarındaki daralmaya rağmen rekabetçi konumunu korudu...

26 MART, 2025

Araştırmalar

KADIN LİDERLERİN “ZOR YIL” AJANDASI

Global 50 Türk Kadın Lider

20 MART, 2025

Araştırmalar

Öngörü kaç yıl?

Araştırmalara göre yeni dönemde CEO’ların öngörü süresi kısaldı...

25 ŞUBAT, 2025

Araştırmalar

Tüketmeyen kitle etkisi

Ipsos’un Capital Dergisi için analiz ettiği 27 ürün grubuna yönelik hane verileri, talepteki keskin farkları ortaya koyuyor ve şirketler için pazardaki eksiklikleri ve fırsatları ön plana çıkarıyor...

25 ŞUBAT, 2025

Araştırmalar

Dağıtım yarışında son tablo

Capital’in 20 sektörü kapsayan araştırması, Türkiye genelindeki bu büyük “dağıtım yarışı”nın rakamsal detaylarını gözler önüne seriyor...

17 ŞUBAT, 2025