Pandemi ve Rusya Ukrayna savaşı, küresel ticaret üzerinde derin etkiler yarattı. Ülkeler arası menfaatler karar süreçlerine damga vurdu...
“Biz bir aileyiz, “sinerji”, “beyin fırtınası”, “farkındalık yaratmak”… Kurumsal hayattaki bu ifadelerin çoğu, artık pek çok lider için rahatsız edici klişelerden fazlası değil…
Artık müşteriler pek çok kanaldan şirketlere ulaşıyor. Şirketler adeta temas rekoru kırıyor...
Sadece robotların çalıştığı “karanlık” fabrikalar, 5G sistemlerinin makinelere entegre edilmesi gibi pek çok yenilik söz konusu…
İşte Türkiye’nin önde gelen CEO’larından kendini yenileme ve güncel kalma sırları…
İşte şirketlerin ürün bazında sürdürülebilirlik karnesi…
Pandemiyle müşterilerin marka algısı ve tüketim alışkanlıkları dönüşüme uğradı. Hemen her sektörde tüketici talebinde önemli değişimler yaşanıyor...
Pandemi sonrasında pek çok şirket yetenek havuzlarını yeni becerilerle geliştirmeye odaklanıyor. Geleceğin yetenekleri için yarışan şirketlerin beceri geliştirme yatırımları da artıyor...
İK departmanları COVID-19 sonrasının yeni çalışma modelleri için kolları sıvamış durumda...
Amacımız, misafirlerimize daha güven ve huzur içinde hareket edebilecekleri bir yaşam alanı sunmak...
Kimi şirket, ilk COVID-19 vakası daha Türkiye’de görülmeden aylar önce hareket planını hazırladı. Kimisi ise mart ayında aksiyon almaya başladı...
“Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak”. Korona virüsün pandemiye dönüşmesinden bu yana en çok duyduğumuz cümle bu…
Son günlerde CEO’ların dünyasında giderek yaygınlaşan bir eğilim var. Yeni fırsatları kollamak…
İşte o kitaptan son yılların en parlak girişimcilerinin yaşadıkları en kritik dönüm noktaları ve Doerr’in onlara sağladığı katkılar…
Hiç gazetelerin neden bu kadar büyük kağıda basıldığını ya da tüm otellerde neden bir resepsiyon olduğunu merak ettiniz mi?