Koton

#86 Koton

Perakende | İstanbul

Ciro
2.404.761.651₺
Vergi Öncesi Kâr (TL)
32.377.807₺
İhracaat ( $ )
139.602.673$
Çalışan Sayısı
9.711

Türkiye’nin en büyük perakendecilerinden biri olarak hızlı büyüyor. Koton, yaklaşık 10 binden fazla çalışanı ve 284’ü Türkiye'de 188’İ yurt dışında olmak üzere toplam 472 mağaza ile yaklaşık 30 ülkede bulunan ve merkezi İstanbul olan en büyük mağazalar zincirlerinden biri. Hazır giyimde en çok tercih edilen kadın markası kategorisinde son 5 yıl üst üste ödül alan Koton, kadın modasına öncülük ediyor. Ayrıca erkek ve çocuk kategorisinde ürünleriyle de oldukça başarılı bulunuyor.

(*) : Açıklanmadı
"Hırçın rekabette kârlı büyüyeceğiz"
Söyleşiler

"Hırçın rekabette kârlı büyüyeceğiz"

Koton Eş Başkanı Gülden Yılmaz ile markanın son dönem yaşadığı değişimi ve gelecek rotasını konuştuk...

18 ARALIK, 2018

Sokağa dönüş!
Araştırmalar

Sokağa dönüş!

Son zamanlarda markalarda sokak mağazacılığına ilgide bir artış söz konusu. Koton’dan Beymen’e, Mado’dan Atasay’a kadar Türkiye’nin önde gelen markalarında bu eğilimi görmek mümkün...

16 OCAK, 2018

Yeni mezun aranıyor
Genç Capital

Yeni mezun aranıyor

Şirketlerin 2015 istihdam planları netleşmeye başladı. Her zaman olduğu gibi bu planlarda yeni mezunlar önemli bir yer tutuyor. 21 şirketi kapsayan araştırmamız, bu şirketlerin 5 bin civarında yeni mezunu ekiplerine dahil edeceğini gösteriyor. Örneğin bu yıl CMC 900, H&M 700, Koton 650, Carrefoursa 500 yeni mezunu kadrosuna katacak. Yeni mezunlar için özel programlar hazırlayan şirketler, mentorluktan eğitime çok çeşitli fırsatlar sunuyor.

9 MART, 2015

"YENİ HEDEFİMİZ 3 YILDA 3,5 KAT BÜYÜME"
Söyleşiler

"YENİ HEDEFİMİZ 3 YILDA 3,5 KAT BÜYÜME"

Koton, pazarda oyunun kuralları değiştikçe kendisi de dönüşen, bir anlamda zamanın ruhunu yakalayan markalardan… Zaten Koton Yönetim Kurulu Eşbaşkanı GÜLDEN YILMAZ’a göre başarının ardında da bu yatıyor. “Doğru zamanda doğru yerde olduk. Boşlukları gördük ve doldurduk” diyen Yılmaz, ekliyor: “Pazarı doğru analiz etmemiz, kendimize yeni bir yön verme konusunda çok etkili oldu. Gelecekte de böyle olacak.” Gülden Yılmaz’ın bu motivasyonu, markanın hedeflerine de yansıyor. Şirket, 3 yılda 3,5 kat büyümeyi ve 30’uncu yılı olan 2018’e 6 milyar TL ciroyla girmeyi planlıyor.

25 ŞUBAT, 2015

Müşteriyi dinledik kazandık
Başarı Öyküleri

Müşteriyi dinledik kazandık

2016 yılında mağaza sayısını 650’ye, cirosunu ise 3 milyar TL’ye çıkarmayı planlayan Koton’un yaratıcılarından Yılmaz Yılmaz’la, zirveye nasıl çıktıklarını konuştuk.

26 MART, 2014

Anadolu hızlanıyor
Araştırmalar

Anadolu hızlanıyor

Teknosa, Koton, Çilek Mobilya, Doğtaş gibi pek çok şirketin satışlarında Anadolu'nun payı giderek yükseliyor.

1 NİSAN, 2011

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.