Hedef 15 milyar TL

Opet, istikrarlı büyümesini 2011 yılında da sürdürdü.

1.03.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Hedef 15 milyar TL


RAKAMLARLA 2011 PERFORMANSI
Cüneyt Ağca, 2011 yılında Türkiye'de benzin tüketiminin 2010 yılına göre yüzde 9,1, siyah ürünlerde ise yüzde 3,3 azaldığına; motorinde yüzde 2,3 artış gerçekleştiğine dikkat çekiyor. Opet'in, 2011 yılı başında benzin ve motorinden oluşan beyaz ürünlerde piyasanın üçüncüsü, siyah ürünlerde ise ikincisi olduğunu belirten Ağca, yılın ikinci yarısında toplam beyaz ürünlerde de ikinci sıraya oturduklarını açıklıyor ve ekliyor: "2011 yılında beyaz ürün pazar payımız yüzde 19'a yaklaştı ve ciromuz 14 milyar 948 bin TL olarak gerçekleşti. 2012 yılı için ciroda 15 milyar TL'nin üzerine çıkmayı hedefliyoruz."

KSS MARKA BAĞLILIĞINI ARTIRIYOR
Opet, geçtiğimiz yıllarda gerçekleştirdiği kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarıyla da dikkat çeken markalardan biri. Opet Genel Müdürü Cüneyt Ağca, "Toplum faydasını düşünerek hayata geçirdiğimiz tüm projelerimizle sektörümüzde fark yaratarak Opet'i her geçen gün bir adım daha ileriye taşıyoruz" diye konuşuyor ve ekliyor: "Opet olarak müşteri odaklı kaliteli hizmet anlayışımızın yanı sıra; Temiz Tuvalet, Yeşil Yol, Tarihe Saygı, Örnek Köy gibi sosyal sorumluluk projeleri ile markamızın duruşunu farklılaştırdık. Yaygın, sonuç odaklı ve sürdürülebilir sosyal sorumluluk projelerimiz, markanın benimsenmesine yol açıyor. Tüketicimiz biliyor ki Opet kazandığı paranın belli bir bölümünü toplumun gelişimi ve çevrenin iyileştirilmesi için harcıyor. Sektörümüzdeki büyük şirketler içindeki tek yerli şirket olarak bu anlamda üzerimize düşen sorumluluğu yerine getiriyor olmamız müşterilerimizin gözünde bizim farklı bir konumda olmamızı sağlıyor."

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE LİDER OLDU
PUANINI ARTIRDI
Kalder tarafından düzenlenen "Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi"ne göre Opet 2011 yılında müşteri memnuniyetinde lider akaryakıt şirketi seçildi. Altı yıldır aralıksız olarak müşteri memnuniyetindeki liderliğini koruyan Opet, puanını artırarak 2011 yılında da iyi bir performans sergiledi.

ANKET NASIL YAPILDI?
Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, tüm Türkiye'de 81 ilde 8 bin 685 tüketiciyle bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak tamamlandı. Endeks ile tüketicilerin 34 markanın ürün ve hizmetlerinden memnuniyeti sayısal olarak belirlendi.

KUSURSUZCA YOLCULUK
Opet, "Kusursuza Yolculuk" başlığı altında çağrı merkezi hizmetleri, istasyon hizmetleri ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile fark yaratmaya devam ediyor. Opet Çağrı Merkezi, 444 OPET (6738) hattında 7/24 hizmet sunarak tüm çağrılar titizlikle değerlendiriliyor ve eksiksiz teknik altyapı ile tüm müşterileri için çözüm üretiyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz