En değerli durak

Vodafone Türkiye Pazarlama İletişimi Direktörü Gizem Keçeci, sorularımızı yanıtladı.

1.03.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
En değerli durak


Vodafone Türkiye olarak bu zamana kadar hangi ödülleri aldınız?
Vodafone, Türkiye’de faaliyete geçtiği 2006 yılından bu yana yaratıcı ve farklı uygulamalarıyla pek çok ödül aldı. Bu ödüllerle başarısını tescillemeye devam ediyor. Bu zamana kadar hem Türkiye hem uluslararası platformlardaki ödül programlarında; pazarlama ve marka, şirket yönetimi, teknoloji, müşteri memnuniyeti, insan kaynakları, çağrı merkezi, halkla ilişkiler ve sosyal sorumluluk projeleri gibi pek çok alanda 100’ü aşkın ödül aldık. Katıldığımız yarışmalarda, Türkiye’de ilk olarak gerçekleştirdiğimiz ve müşteri memnuniyeti özelinde fark yaratan çalışmalarımızı öne çıkarıyoruz. Aldığımız ödüllerle çalışmalarımızın takdir edilmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Müşteri deneyiminde çıtayı sürekli yükseltmeye, yenilikçi ve farklılaşmış hizmetlerle mükemmel müşteri deneyimi yaratmaya odaklanmış bir şirketiz.

Bu odağınızı hangi ödüllerle taçlandırdınız?
2009 yılından bu yana uyguladığımız kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti odaklı strateji sonucu elde ettiğimiz başarılarımızı yerel ve uluslararası platformlarda kazandığımız ödüllerle taçlandırıyoruz. Mixx Awards, Kristal Elma, Felis Ödülleri, Doğrudan Pazarlama Ödülleri, İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri, Effie Ödülleri, TESİD Yenilikçilik Ödülü, Stevie Awards, PRNewsCSR Awards, Hermes Creative Awards, IPRA Golden World Awards, World Communication Awards bu platformlardan bazıları.

En gurur duyduğunuz ödülleriniz hangileri?
Ödül almak bizim için çok değerli, hepsiyle tek tek gurur duyuyoruz. Çünkü çalışmalarımızın alanında lider kişiler ve fikir önderleri tarafından takdir görmesi, hem çalışanlarımızın motivasyonunun hem müşterilerimize gösterdiğimiz özenin bir göstergesi. Bu sebeple Vodafone Türkiye olarak bugüne kadar aldığımız ödüller arasında ayrım yapmıyoruz. Bizim için Başvurduğumuz ödül programlarının da alanında lider kuramların yarıştığı, kamuoyu nezdinde değerli konuma sahip platformlar olmasına özen gösteriyoruz. Aldığımız her ödüle, başarı hikayelerimizin bir sembolü olarak bakıyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz tüm ürün ve servislerin arkasında, onların ihtiyaçlarını tam olarak karşılamaya yönelik kapsamlı bir planlama süreci bulunuyor. Bu yüzden, ödül programlarını, müşterilerimiz için en iyi değeri yaratmak üzere çıktığımız yolda ulaştığımız en son ve en değerli durak olarak değerlendiriyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz