Hangi blogger

Şirketlere işbirliği yaptıkları bloggerlerı sorduk.THY'den Loreal'e GittiGidiyor'dan Mavi Jeans'e markaların seçimleri..

26.10.2015 13:56:320
Paylaş Tweet Paylaş
Hangi blogger
FARKLI ZAMANDA FARKLI BLOGGER
Boyner Grubu da hem yeni çıkan ürünlerin performans değerlendirmesi hem de kampanyalarının daha fazla kişiye ulaşması için blogger ve vlogger işbirliklerine önem veriyor.Şirketin pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcısı Mehtap Alp, “Ürünlerin performans değerlendirmelerini bloggerların Youtube kanalları üzerinden dinlemek, müşterinin olduğu kadar bizlerin de ilgisini çekiyor” diyor. Özel günler de grubun blogger iletişimleri için önem verdiği dönemler arasında. Grup, Anneler Günü’nde anne ya da anne adayı bloggerlar, 23 Nisan’da ise çocuk sahibi bloggerlarla temas halinde. Alp, şöyle anlatıyor: “Geçtiğimiz yıl Buse Terim ile İstanbul Moda Haftası’nda takeover projesi [EE1 ]gerçekleştirdik. Buse Terim @boyneronline Instagram hesabından 2 hafta boyunca paylaşımlar yaptı. Billur Saatçi, Nil Ertürk ve Maritsa ile yılbaşı döneminde birbirlerine yılbaşı hediyeleri seçip evde kutlama yaptıkları fotoğraf ve videolu bir yılbaşı hikayesi yaptık. Zet Fashion ile de Sevgililer Günü’nde mağazadan seçimlerini yaptığı bir proje gerçekleştirmiştik.” Bu projeler arasında en fazla kişiye ulaşan Buse Terim’inki olmuş. Alp,“Takipçilerimiz hem moda haftasını ordaymışçasına takip edebildi hem Buse Terim’in street fashion karelerinden ilham aldı” diyor.
EBEVEYN BLOGGER DÖNEMİ
Blogger iletişiminde Buse Terim’i tercih eden bir diğer marka da English Home. Marka Sevgililer Günü’nde “Evinizi Aşkla Doldurun!’’ kampanyasında, Terim ile birlikte gerçekleştirilen çalışmadan başarılı geri dönüşler elde ettiğini düşünüyor. English Home Pazarlama Yöneticisi Fatih Aslaner, “Ev dekorasyonundan, dünya trendlerine kadar pek çok konuda keyifli etkinliklerle blogger iletişimimizi yürütüyoruz.” diyor.Öğretici eğlence merkezi Legoland Discovery Centre İstanbul, düzenlediği etkinliklere mutlaka blogger da davet ediyor ve bu isimleri hedef kitlesi gereği 3-10 yaş arası çocukları olan anne-baba bloggerlar arasından seçiyor. Örneğin, merkezin açılış öncesi etkinliklerinden ilkinde Hassas Anne (Ece Kumkale) ile işbirliği yapılmış. Merkezin en etkili işbirliği ise açılış günü etkinliğinde seyahat bloğu Gezimanya.com ile yaptığı proje olmuş. Legoland Pazarlama Müdürü Aydan Alboğa Uslu, “Gezimanya’nın anne bloggerlara yaptığı davet sonucunda etkinliğimize 35 blogger ve 52 çocuk katıldı. 50 saat içinde bloggerlar tarafından yapılan paylaşımlarımız toplamda 10 bin 792 like aldı” diyor. Hassasanne bloğunun sahibi Ece Kumkale, son 3 yıldır etkin biçimde blog yazıyor. Sadece Instagram’da 26 binden fazla takipçi sahibi. Kumkale, 16 yıllık evli ve 3 çocuk annesi. Koç Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olduktan sonra eşiyle birlikte 7 yıl ABD’de yaşadıkları süreçte Florida Üniversitesi’nde sosyal psikoloji yüksek lisansı yapmış ve erken çocuk gelişimi üzerine bir sertifika programına katılmış. Kumkale, bu yıl içinde İstanbul’da 1-7 yaş arasındaki çocuklara yönelik bir gelişim ve aktivite merkezi açtı.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz