L'Oréal Türkiye'den geleceğe yatırım

L’Oréal Türkiye, ‘Gelecek İçin L’Oréal’ sürdürülebilirlik programı kapsamında geliştirmeye devam ettiği 2030 hedeflerini bilim, teknoloji ve insan odaklı uygulamalarıyla hayata geçiriyor.

4.06.2025 15:27:510
Paylaş Tweet Paylaş
L'Oréal Türkiye'den geleceğe yatırım

L'Oréal Türkiye 2025 Dünya Çevre Günü’nde sürdürülebilirlik çalışmalarındaki son gelişmeleri paylaştı. Geçtiğimiz yıl dijital kampanyalarında karbon salınımını azaltmak için 2 markasıyla IMPACT+ iş birliğini duyuran L’Oréal Türkiye, bu yıl bu iş birliğini tüm markalarını kapsayacak şekilde genişletti. L’Oréal Türkiye, pazarlama ve iletişim sektöründe net sıfır karbon emisyonu hedefleyen Ad Net Zero Türkiye oluşumunun da bir parçası olurken, 2010’da lanse edilen ‘Gelecek için L’Oréal’ sürdürülebilirlik programı bilim, teknoloji ve yeni regülasyonlar ışığında gelişmeleri takip ederek sürdürülebilir bir gelecek için attığı adımları kamuoyu ile paylaştı. Türkiye’nin tekno-güzellik devi, aynı zamanda Muğla’da yangın nedeniyle hasar gören ormanlık bölgelere yaklaşık 6000 m²’lik alanı kapsayacak şekilde, 50 bin tohum topu atımı gerçekleştirerek doğaya katkı sağlama çalışmalarını sürdürürken, ambalaj tüketimini azaltmak amacıyla yeniden doldurulabilir ürün portföyünü de genişletiyor.

Bilimi merkeze alan yaklaşımıyla çevresel olumsuz etkileri azaltmayı hedefleyen L’Oréal Türkiye, sürdürülebilir içerikler ve yeşil bilim ilkeleriyle geliştirilen ürünleriyle sektöre yön verirken; dijital dünyada da daha düşük karbon ayak iziyle etki yaratacak yenilikçi çözümler geliştirmeye devam ediyor. L’Oréal Türkiye, sürdürülebilir dünya için geliştirilen hedefleri doğrultusunda attığı adımları Dünya Çevre Günü’nde duyurdu. Gücünü Teknolojiden Alan Sürdürülebilirlik, Gücünü Bilimden Alan Sürdürülebilirlik ve Gücünü İnsanlar İçin Kullanan Sürdürülebilirlik üç temel başlığı altında gelişmelerini duyuran L’Oréal Türkiye, daha yaşanabilir bir dünya ve sürdürülebilir güzellik için dönüşüm yolculuğunu geliştirmeyi sürdürüyor.

L’Oréal Türkiye’nin sürdürülebilirlik ile ilgili gelişmelerinden bahseden L’Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen, “L’Oréal Türkiye olarak sürdürülebilirliği sadece çevresel bir hedef değil, iş yapış biçimimizin ayrılmaz bir parçası olarak görüyoruz. 2020 yılında duyurduğumuz ‘Gelecek için L’Oréal’ hedeflerimiz doğrultusunda da çalışmalarımıza devam ediyoruz. Geçen sene başlattığımız IMPACT+ iş birliğimizde karbon ayak izimizi azaltmak için dijital kampanyalarımızı optimize etmeyi sürdürdük. Bu sene kapsamımızı genişleterek L’Oréal Türkiye çatısı altındaki tüm markalarımızda IMPACT+ uygulamalarımızı hayata geçirdik. Bilim temelli hedeflerle gezegenimizi korumak hedefiyle topluma değer katmak için çevresel ve sosyal projeler geliştiriyoruz. Dijital medya dönüşümünden, yeniden doldurulabilir ürünlerle atığı azaltan ürün portföyümüze; doğayı yeniden yeşerten tohum projelerinden, sektörümüzü dönüştürmeye yönelik kolektif inisiyatiflere kadar her alanda sürdürülebilirlik odağımızı büyütüyoruz. Pazarlama ve iletişim sektöründe net sıfır karbon emisyonunu hedefleyen Ad Net Zero Türkiye oluşumuna da destek olarak sektörel dönüşümün bir parçası olduk. Dahil olduğumuz tüm ekosisteme seslenerek beraber dönüşmenin gücüne inanıyoruz. Bilimi, teknolojiyi ve insanı bir araya getirerek daha yaşanabilir bir geleceği birlikte inşa ediyoruz” dedi.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz