“Türkiye’nin En İyi İşverenleri” yarışmasının 2014 yılı sonuçları 20 Mayıs akşamı Le Meridien Otel’de yapılan gala gecesinde açıklandı.
Kibar Holding’s new CEO Tamer Saka told Capital about his agenda and what he has done.
Research shows that consumers’ price sensitivities vary according to sector, even according to category within a sector.
Metro Toptancı Market, Capital ve Ekonomist dergileri işbirliğiyle örnek projelere imza atmış sosyal girişimcileri Metro Sosyal Girişimci Ödülleri 2014’te buluşturuyor.
In the last year, there has been a steep rise in the number of companies in diverse sectors seeking suspended bankruptcies, from Rodi to the generator giant the Kırcı Group, the pulses giant Narpa Narin and Verde Yağ.
We spoke with Unilever Türkiye CEO Mehmet Altinok about how he took up his current post and about his plans.
For several months, Turkey has been experiencing the most extraordinary times in its history. Amidst all the confusion, one of the most striking issues related to the economy is that mergers and acquisitions have come to a halt.
She gives some clues about two important projects that will soon be announced. She says that their turnover has reached TL 3 billion and that they will continue to grow by 10 per cent. “We have doubled our turnover over the last six years.
In 2014 Turkey has been affected externally by the FED and internally by an important political crisis. This environment has made it difficult for actors inside Turkey to take decisions.
Whereas years ago, corporate social responsibility (CSR) was regarded as being confined to charitable works, it now tops the agendas of both companies and leaders.
Capital ve Ekonomist dergileri öncülüğünde, Vodafone Türkiye ana sponsorluğunda ve OC&C Strategy Consultants etkinlik sponsorluğunda düzenlenen CEO Club organizasyonu, geçtiğimiz ay gerçekleşti.
GFK Türkiye tarafından gerçekleştirilen, geçtiğimiz aralık ayında sonuçları açıklanan araştırmanın ödül töreni ise nisan ayında gerçekleştirildi.
Turkcell, Capital ve Ekonomist dergilerinin işbirliğiyle hayata geçirilen CMO Club, geçtiğimiz ay Türkiye’nin önde gelen pazarlama yöneticilerini bir araya getirdi.
Yılın İş İnsanları araştırması, Ekonomist Dergisi tarafından 23’üncü kez düzenlendi. Araştırmanın ödül töreni ise Doğa Koleji’nin ana sponsorluğunda geçtiğimiz ay gerçekleştirildi.
Satın Alma Liderleri Zirvesi 2014”de bu alandaki yeni trendler, yeni uygulamalar, geleceğin stratejileri ve başarılı şirket uygulamaları, yerli ve yabancı yöneticiler tarafından tartışıldı.