AVM'nin 'e' halini yarattı

“Türkiye'de ilk kez fiziksel bir AVM'nin içinde bulunan markalardan oluşan e-ticaret platformunu, Kasım 2013 itibariyle hayata geçiriyoruz.

1.11.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
AVM'nin 'e' halini yarattı
TURGAY BAYRI / BUYAKA GAYRİMENKUL VE YATIRIM İŞLETMECİLİĞİ GENEL MÜDÜRÜ
Buyaka Gayrimenkul ve Yatırım işletmeciliği, 3 yıl önce Artell Koytür bünyesinde hayata geçti. Şirketin ilk projesi de Anadolu Yakası'nda yer alan Buyaka Yaşam Projesi oldu. Buyaka, 110 bin metrekarelik inşaat ve 30 bin metrekarelik kiralanabilir alışveriş merkezi, her biri 21 kattan oluşan 3 ofis ve 1 home ofis kulesi ile toplam 80 bin metrekarelik kiralanabilir bir alana sahip, çok fonksiyonlu bir proje.

Projenin toplam yatırım maliyetinin 350 milyon dolar olduğunu belirten Buyaka Gayrimenkul ve Yatırım işletmeciliği Genel Müdürü Turgay Bayrı, “3 ofis bloğunun yüzde 82'si kiralanmış durumda, yüzde 60 oranında da oturum başladı. Kalan ofis alanlarının dekorasyon çalışmaları devam ediyor. Home ofislerin ise yüzde 50'si kiralandı. Kiracılarımız arasında Anadolu Holding, Efes Pilsen, Henkel, Bank of Tokyo, Sephora, Netaş, Lanxess, Coca-Cola, Apple ve Volvo gibi şirketler yer alıyor” diyor.

Projenin AVM ayağında, 150 yerli ve uluslararası marka konumlanmış durumda. Ümraniye ve Çekmeköy bölgesinde daha önce bulunmayan markalar, ilk kez Buyaka AVM çatısı altında buluşuyor. AVM'yi yönetirken ziyaretçilerinin ihtiyaç ve yönelimlerini dikkate alarak yeni projeler geliştirdiklerini anlatan Bayrı, bu kapsamda Türkiye'de bir ilki gerçekleştirdiklerini söylüyor. Bu ilki de şöyle paylaşıyor: “Türkiye'de ilk kez fiziksel bir AVM'nin içinde bulunan markalardan oluşan e-ticaret platformunu, Kasım 2013 itibariyle hayata geçiriyoruz. AVM'nin 'e' hali olarak nitelendirdiğimiz bu projeyle ziyaretçilerimize Buyaka kalitesini 7/24 hem fiziksel AVM hem buyakadan.com üzerinden sunacağız. Buyakadan.com üzerinden alışveriş yapan müşterilerimiz, özel bir CRM sistemi olan Buyaka e-Premia ile dokunulabilir gerçek fırsatlardan yararlanma imkanı bulacak."

“YENİ YATIRIM YOLDA”
İlk projenin tamamlanmasının ardından Buyaka Gayrimenkul ve Yatırım işletmeciliği, yeni projeler için harekete geçti. Vizyonlarının sürekli büyümeyi hedef alan, yeniliklere açık, ileriyi görebilen, geniş kesimlerin beklentilerini karşılayabilecek faaliyetlerde bulunmak olduğunun altını çizen Bayrı, “Buyaka markası ile oluşturduğumuz kalite ve müşteri memnuniyetine odaklı katma değerli projeler üretmek için fizibilite çalışmalarımız devam ediyor" diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz