"Tweet at, blog tut, yorum yap ve başarıyı yakala"

Sosyal medyada hiç bir şekilde varlık gösteremiyorsanız, o zaman şirketinizin korkunç bir rekabet dezavantajı var demektir.

17 TEMMUZ, 20151
Paylaş Tweet Paylaş
Tweet at, blog tut, yorum yap ve başarıyı yakala
Sosyal medyada herhangi bir şekilde varlık gösteriyor musunuz? Faydaları saymakla bitmemesine rağmen geçenlerde IBM tarafından yapılan bir araştırmada, müşterilerle ilişki kurulmasında sosyal medyanın en az kullanılan yöntem olduğu ve çoğu CEO'nun işe nereden başlayacağını bilmediği ortaya çıkmış. ister sıfırdan bir şirket kuruyor olun, ister mevcut şirketinizi büyütüyor olun, eğer bir girişimciyseniz ve sosyal medyada hiç bir şekilde varlık gösteremiyorsanız, o zaman şirketinizin korkunç bir rekabet dezavantajı var demektir.

Son birkaç yıl içinde çevrimiçinde gayet güçlü bir şekilde sesimi duyuruyorum ve geldiğim noktayı daha da ileri götürebilmenin yeni yolları hakkında sürekli düşünüp duruyorum. Bunun nedenini, kısmen bu temel kavramlara zaten aşina olmama bağlıyorum. Sonuçta ilk başarılı şirketim medya alanındaydı. Ben 16 yaşımdayken okul arkadaşlarımla birlikte bir Öğrenci Dergisi çıkaran şirket kurmuştuk. Her ne kadar o zamanlar kendime yayıncı unvanını vermemiş olsam da şimdi geriye dönüp baktığımda benim yaptığım iş aslında yayıncılıktı.

Biz bu aylık yayınımızı, gençlere Vietnam Savaşı'nın haksızlığını protesto edebilmelerini sağlayacak bir platform olması ümidiyle çıkarmaya başlamıştık. Oysa bu dergi, çok kısa bir zaman içinde gelecek vadeden yeteneklerin kendi çalışmalarını vitrine çıkardıkları bir mecra haline gelivermişti ve biz Jean-Paul Sartre gibi ateşli düşünürlerin, James Baldwin gibi yaratıcı yazarların ve David Hockney gibi imgesel sanatçıların eserlerini de yayınlamıştık. Bu dergi aslında insanların kendi fikirlerini yaratıcı bir şekilde ifade edebildikleri ve değişimi tetiklemeye çalışan heyecanlı bir forum gibiydi. Şimdi geriye dönüp baktığımızda, onun gerçekte bugün Virgin Group'un üzerinde yükseldiği temel olacağının farkında bile değildik.

Aradan birkaç on yıl geçtikten sonra her ne kadar internet günlüğüm ve diğer sosyal medya kanallarım aracılığıyla da olsa yine yayıncılık işine geri dönmüş durumdayım. Kendilerine avantaj yaratmanın peşinde koşan şirketlerin, halen hikayelerini yerel gazetelerin baş sayfalarına çıkarmaya odaklanmaları gerekir. Basının şirketinizde yaşanan parlak girişimlerle ilgilenmesini sağlayarak çok şey kazanabilirsiniz. Ancak yıllar içinde öğrendiğim tek bir şey varsa o da şirketlerimizden hiçbirini sürekli olarak medyanın odağına oturtmaya çalışmamamız gerektiğiydi.

Bu yüzden vermek istediğim mesajları iletmenin ve müşterilerle ilişki kurmanın başka yollarını bulmam gerekmişti. Günümüzde girişimcilerin kendi şirketlerini sosyal sohbetlerin yapıldığı her yere yani cep telefonlarına, tablet bilgisayarlara ve dizüstü bilgisayarlara kadar taşımaları şarttır. Benim tahminime göre şirketlerin çoğundaki kayıtsızlık tepkisinin temel nedenlerinden biri de onların bu kanallardan nasıl uygun bir şekilde faydalanacaklarını henüz kavramamış olmalarında yatmaktadır. Aşağıda size kendi haberlerinizi ve şirketinizi ayrıştırıp ön plana çıkaracak tavsiye niteliğinde birkaç prensip:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

1 Yorum

hava kurutucu 18 TEMMUZ 2017, 7:37

Pistonlu hava kompresörlerinde sıkıştırma (kompresyon) pistonun sadece bir tarafa/yöne (yukarıya, emme yönünün tersine) hareketi esnasında gerçekleşiyorsa, tek (yönde) etkili; her iki yöne (aşağı ve yukarı veya sağa ve sola) hareketi esnasında da sıkıştırma oluyorsa, çift (yönde) etkili pistonlu kompresör olarak adlandırılır. hava kurutucu / kompresör servisi / kompresör yedek parça / 2 el kompresör / ikinci el jeneratör / sessiz kompresör / http://www.mikrodew.com / http://www.kompresorservisi.com.tr / http://www.2elkompresor.net / http://www.jeneratoralsat.com / http://www.silentkompresor.com / http://www.havakurutucu.org / http://www.kompresoralsat.com / www.kompresormarket.com

Yorum Yaz