İNOVAIİF ARAÇLAR
Pepakura Digital, 2008 yılında bir teknoloji ajansı olarak doğdu. O dönemde web teknolojileri üzerine inovatif araçlar geliştiren ajans, 2012 yılında Pepakura Digital adını alarak dijital medyada iletişim hizmetleri vermeye başladı. Bugün bu hizmetlerin başında sosyal medya yönetimi geliyor.
PORTFÖYDE KİMLER VAR?
Müşterileri arasında Deichmann, Ant Yapı, Radisson Blu ve Tekzen gibi markaları barındıran ajans, büyük markaların yanında sosyal medya ile büyümeyi hedefleyen küçük ve orta ölçekli markalara da hizmet veriyor.
DUYARLI YAKLAŞIM
Pepakura Digital Kurucu Ortağı Aykut Duman, içinde bulunduğumuz dönemde tüm markaların sosyal medyaya duyarlı bir yaklaşım sergilemesi gerektiğini savunuyor. Daha bilinçli sosyal medya yönetimi için de şu tavsiyelerde bulunuyor:
MARKAYA ÖZGÜ ÇALIŞMA
“Markalar ne istediğini biliyor, ama ne kadar alabileceklerini bilmeleri için profesyonel bir ekipten destek almaları gerekiyor. Sosyal medyada yürütülecek iletişimin, yatırım getirisi yüksek ve gerçekçi bir plan üzerine inşa edilmesi çok önemli. Bu da her marka için markaya özgü ayrı bir çalışma demek. Markalar önümüzdeki dönemde sosyal medyada daha bilinçli adımlar atmalı. Stratejik planlamalarla sosyal mecralarda yer alarak tutarlı bir iletişim sergilemeli.”
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?