ŞEBNEM ATAY / TAMEK PAZARLAMA VE İLETİŞİM BAŞKANI
Şebnem Atay,Tamek'te icra kurulunda görev alan ve pazarlamaya başkanlık düzeyinde liderlik eden bir isim. Bu zamana kadar liderlik ettiği tüm markalarla önemli başarı öyküleri yazdı. Tariş'i yenileyen Atay'ın bu deneyimi, o dönem Dünya Bankası'nda bile anlatılan bir başarı öyküsü olmuştu. Nestle Waters'da ise Erikli satın almasını gerçekleştiren ekipte yer aldı. Her zaman transfer edilen bir yönetici olan Atay, Nestle Waters'dan Ülker'e geçince de yine bir birleşmeyi yönetti. Alman Eckers ile evlenen Ülker'de içecek grubunun portföyünü yeni baştan yarattı. "15 yıldır pazarlama yapıyorum, Çok araştırma yaptık, Çok fazla değerli markayla çalıştım ama Tamek kadar sevilen ve temiz kalmış bir markayla bugüne kadar hiç karşılaşmadım” diyen Atay, Tamek'te görev almaktan dolayı çok memnun.
Tamek'in ketçap, salça, reçel, meyve suyu gibi gıdanın pek çok kategorisinde yer aldığını belirten Atay, temel misyonunun da tüm portföyü tüketiciye anlatmak olduğunu söylüyor. Kariyer hedefini yeni başarı öyküleri yazmak sözleriyle açıklayan Atay, gündemini şöyle aktarıyor: "Tüketici Tamek'i çok samimi buluyor. Alıma satış noktasında karar veren bir tüketici tipiyle karşı karşıyayız. O yüzden shopper marketing çok önemli ama raf da çok kalabalık, Tüketicinin anlattığı bir marka olmak istiyoruz, Bu yüzden sıcak, samimi bir dille iletişimi yürütüyoruz. Portföyümüzü hedef kitlelerimize göre böldük. Tamek Kids'i lanse ettik, Hedef eylüle kadar rafa çıkmak. Yine genç kadınlar için yeni bir ürün portföyü üzerinde çalışıyoruz."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?