LC Waikiki Mağazacılık

#20 LC Waikiki Mağazacılık

Perakende | İstanbul

Ciro
22.600.000.000₺
Vergi Öncesi Kâr (TL)
*
İhracaat ( $ )
844.000.000$
Çalışan Sayısı
47.700
LC Waikiki, 1985 yılında Fransa'da çıktığı marka yolculuğuna, 1997 yılından beri LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. çatısı altında Türk markası olarak devam ediyor. “İyi Giyinmek Herkesin Hakkı” felsefesi ile bugün 38 ülkede 838 mağazada ürünlerini tüketiciyle buluşturuyor. LC Waikiki, 2009 yılında ilk adımını Romanya’da atarak başladığı yurt dışı yatırımları ile “2023 yılına kadar Avrupa’nın en başarılı üç moda perakendecisinden biri olmayı’’ hedefliyor. Şirketin planı, 2023’de Türkiye’deki cirosunu 4 milyar dolara ulaştırırken, yurt dışında ise 6 milyar dolar ciro elde etmek. Mağaza sayısını da yurt dışında 1.000, yurt içinde ise 500’e ulaştırmayı hedefliyor.
(*) : Açıklanmadı
Avrupa'daki en büyük 6'ncı perakendeciyiz
Söyleşiler

Avrupa'daki en büyük 6'ncı perakendeciyiz

LC Waikiki Mağazacılık Genel Müdürü BERNA AKYÜZ ÖĞÜT, “Vizyonumuz 2023 yılında Avrupa’nın en başarılı 3 moda perakendecisinden biri olmak” diyor...

21 ARALIK, 2021

Hedef Avrupa’da ilk 3’e girmek!
Tüm Haberler

Hedef Avrupa’da ilk 3’e girmek!

LC Waikiki Mağazacılık Genel Müdürü Berna Akyüz Öğüt, Avrupa'nın en başarılı ilk 3 moda perakende markası arasında yer almayı hedeflediklerini söyledi.

14 EKİM, 2021

En iyisi olmak için çok çalışıyoruz
Söyleşiler

En iyisi olmak için çok çalışıyoruz

LC Waikiki Mağazacılık Genel Müdürü Berna Akyüz Öğüt, şirketinin yurt dışı büyüme ve global olma vizyonunu şöyle anlatıyor...

13 EKİM, 2021