Sıkışıklık sinyalleri

Sektörlerden gelen sinyaller ...

1.07.2012 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Sıkışıklık sinyalleri






“İNOVASYONU ÖNE ÇIKARIYORUZ”
Türk Henkel Kimya Yürütme Kurulu Başkanı Hasan Alemdar, stratejilerini şöyle anlatıyor: “Genel stratejimiz olan faaliyet gösterdiğimiz kategorilerde inovasyonu ön plana çıkarmaya devam edeceğiz. Yılın ikinci yarısında da pazar ve müşteri bazında oluşturduğumuz güçlü aksiyon planlarımızı en etkin şekilde hayata geçirmeyi sürdüreceğiz. Marka yatırımlarımızla ilgili hedeflerimizi hayata geçirmekte bir sorun görmüyoruz.”



CAZİP FİYATLAR
Boydak Holding Pazarlama Grup Koordinatörü Bilal Uyanık, fırsatlarla tüketicinin karşısına çıktıklarını söyleyerek şöyle devam ediyor: “AR-GE yatırımlarımıza daha da hız kazandırarak tüketicinin karşısına farklılıklarla çıkmak istiyoruz. Diğer taraftan cazip kampanya uygulamalarını devreye alarak çok uygun ödeme koşullarıyla fırsatlar sunuyoruz. Ayrıca maliyetlerimizi olabildiğince kontrol altında tutup ürün fiyatlarımızı genel kabul gören fiyatlar seviyesinde tutmaya çalışıyoruz. Böyle geçiş dönemlerinde her zaman yaptığımız gibi tüketici ile reklam iletişim faaliyetlerimizi kesintiye uğratmadan devam ettiriyoruz.”

YAVAŞLAMA AKSİYONLARI
“YATIRIM YAPMIYORUZ”
Sarten Ambalaj CEO’su Zeki Sarıbekir, büyümedeki hızın kesilmesi nedeniyle alacakları önlemleri söyle anlatıyor: “2013’te ekonomide bir açılma bekliyoruz. Özellikle 2013 Şubat ayında Çin yeni yılından sonra Avrupa’daki talep artısı ile birlikte dünyadaki genel talep artacak. Arap baharının sonuçları talebe yansıyacak ve ekonomiler büyüme gösterecek inancındayız. Bu yıl yatırım yapmıyoruz. 2013’te talebe göre yatırım yapacağız.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz