“İNOVASYONU ÖNE ÇIKARIYORUZ”
Türk Henkel Kimya Yürütme Kurulu Başkanı Hasan Alemdar, stratejilerini
şöyle anlatıyor: “Genel stratejimiz olan faaliyet gösterdiğimiz
kategorilerde inovasyonu ön plana çıkarmaya devam edeceğiz. Yılın ikinci
yarısında da pazar ve müşteri bazında oluşturduğumuz güçlü aksiyon
planlarımızı en etkin şekilde hayata geçirmeyi sürdüreceğiz. Marka
yatırımlarımızla ilgili hedeflerimizi hayata geçirmekte bir sorun
görmüyoruz.”
CAZİP FİYATLAR
Boydak Holding Pazarlama Grup Koordinatörü Bilal Uyanık, fırsatlarla
tüketicinin karşısına çıktıklarını söyleyerek şöyle devam ediyor: “AR-GE
yatırımlarımıza daha da hız kazandırarak tüketicinin karşısına
farklılıklarla çıkmak istiyoruz. Diğer taraftan cazip kampanya
uygulamalarını devreye alarak çok uygun ödeme koşullarıyla fırsatlar
sunuyoruz. Ayrıca maliyetlerimizi olabildiğince kontrol altında tutup
ürün fiyatlarımızı genel kabul gören fiyatlar seviyesinde tutmaya
çalışıyoruz. Böyle geçiş dönemlerinde her zaman yaptığımız gibi tüketici
ile reklam iletişim faaliyetlerimizi kesintiye uğratmadan devam
ettiriyoruz.”
YAVAŞLAMA AKSİYONLARI “YATIRIM YAPMIYORUZ”
Sarten Ambalaj CEO’su Zeki Sarıbekir, büyümedeki hızın kesilmesi
nedeniyle alacakları önlemleri söyle anlatıyor: “2013’te ekonomide bir
açılma bekliyoruz. Özellikle 2013 Şubat ayında Çin yeni yılından sonra
Avrupa’daki talep artısı ile birlikte dünyadaki genel talep artacak.
Arap baharının sonuçları talebe yansıyacak ve ekonomiler büyüme
gösterecek inancındayız. Bu yıl yatırım yapmıyoruz. 2013’te talebe göre
yatırım yapacağız.”