Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO'su Bozkurt, "2020 yılı toplam otomotiv satışlarının seyrini bulunurluk belirleyecek" dedi.
İkinci el online pazarda, bu yılın ağustos ayında da en çok tercih edilen otomotiv markası Volkswagen (VW) oldu. VW'yi, Renault ve Ford takip etti.
Türkiye ikinci el online binek ve hafif ticari araç pazarında, Ocak-Ağustos 2020 döneminde, satışlar yüzde 24 artarak 1 milyon 402 bin 604 adete çıktı.
Murat Akdaş, bugünden itibaren TOGG'da inşaat proje yönetimi ve üretim sorumluluğu pozisyonlarında görev yapacak.
Avrupa Birliği (AB) otomobil pazarında toplam satışlar, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerinin devam ettiği ağustos ayında 2019'un aynı dönemine göre yüzde 18,9 azaldı.
OSD verilerine göre, ağustosta geçen yılın aynı dönemine göre toplam üretim yüzde 44 artarak 75 bin 341 adet olurken, otomobil üretimi ise yüzde 45 yükselişle 45 bin 211 adede ulaştı oldu.
Nisan-3 Temmuz tarihleri arasında araç muayene süresi dolan ve muayenelerini 17 Ağustos tarihine kadar yaptıramayan araç sahipleri, 30 Eylül'e kadar muayenelerini yaptırabilecek.
Otomobil satışları, bu yılın 8 ayında 2019'un aynı dönemine göre otomobil satışları yüzde 64,2 artarak 317 bin 394 adet olarak gerçekleşti.
MASFED Genel Başkanı Aydın Erkoç, "1 Eylül'de başlayacak yeni dönemle ikinci el otomobilde tüketici mağduriyetleri son bulacak ve vergi kaybının önüne geçilecek" dedi.
Otomotiv sektörü, ocak-temmuz döneminde 5 milyar 103 milyon 420 bin dolarlık binek otomobil ihracatına imza attı.
Ticaret Bakanlığı tarafından hazırlanan ikinci el motorlu kara taşıtlarının ticareti hakkındaki yeni yönetmelik, Resmi Gazete'de yayınlandı.
İkinci el online binek ve hafif ticari araç pazarında geçen ay en çok tercih edilen 3 otomotiv markası Volkswagen, Renault ve Ford olarak sıralandı.
TOGG Üst Yöneticisi Gürcan Karakaş, "TOGG markasıyla devam ediyoruz. Gerek Türkiye'de gerekse yurt dışında pazarlarımızda çok değişik isim alternatiflerini de ölçerek bu sonuca vardık" dedi.
Otomotiv pazarı bu yılın ilk yarısında 2019'un aynı dönemine göre yüzde 30,4 büyüyen Türkiye, Avrupa'da bu dönemde satışlarını artıran tek ülke oldu.
Fiat Chrysler Automobiles ve Peugeot SA birleşmesinde yeni kurumsal ismi belli oldu.