Perakendenin geleceği nasıl olacak? Büyüme nereden gelecek? Dünya Perakende Kongresi’nde ünlü CEO’lar bu sorulara yanıt aradı.
Geçtiğimiz ay Paris’de düzenlenen Dünya Perakende Kongresi, (World Retail Congress-WRC) sektörün efsane isimlerine ev sahipliği yaptı. 1.500 katılımcı,6-7 Ekim tarihlerinde, dijital dünyada perakendenin yol haritasının ne olması gerektiği sorusuna yanıt aradı. Martha Stewart, Carrefour CEO’su Georges Plassat, Louis Vuitton’un efsanevi başkanı Yves Carcelle’in yanı sıra Tesco, American Eagle, Google, E-Bay, Facebook, Kingfisher, Mothercare, Vente Privee, MasterCard, Galeries Lafayettes ve Coca-Cola gibi küresel markaların tepe yöneticileri, stratejilerini ve görüşlerini paylaştı. WRC’nin tek Türk konuşmacısı Hepsiburada.com’un Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner’di. 2013 WRC Dünya Perakende Konferansı, dijital, mobil, yerel ve hızlı olmayan ve kendini sürekli olarak yenileyemeyen şirketlerin yaşama şansı kalmayacağı gerçeğini bir kez daha tüm açıklığıyla ortaya koydu...
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?