Ayda 20 milyon kişiye ulaşıyoruz

"Sosyal medya bizim için reklam ve medya değil, etkileşim kanalı...

8.04.2016 13:11:260
Paylaş Tweet Paylaş
Ayda 20 milyon kişiye ulaşıyoruz


Sosyal medya üzerinden müşteri yönetimini nasıl yapıyorsunuz?
Düşen her geribildirim gerçek zamanlı takip edildiği için geri dönüşü de ona göre veriliyor. Buradaki akışı çok iyi sisteme oturttuk, her geribildirime en fazla 24 saat için geri dönüş yapıyoruz.

Müşteri genellikle ne için sosyal medya üzerinden sizinle iletişime geçiyor?
Daha çok bilgilendirilme ihtiyaçları var. Güzellik kategorisine baktığımızda, makyajda “Benim yüzüme hangi fondöten uygun”, “Maskaradan nasıl daha fazla hacim alabilirim” gibi soruların daha görsel olarak anlatımı ve daha sonra ürünle ilgili olumlu/olumsuz geribildirimler görüyoruz.

Cilt bakımına baktığımda orada daha çok problemler ve problemlere yönelik ihtiyaçlar öne çıkıyor. Örneğin makyaj yapıp, bize “Doğru yapmış mıyım” diye fotoğraf gönderiyorlar. Hem buradaki ekibimiz, hem de farklı ajanslarla tüm sorulara birebir cevap veriyoruz.

L’Oreal Türkiye sosyal medya iletişiminden nasıl faydalanıyor?
Orada bütün pazarlamayı değiştirecek “büyük fikir” tabii ki tüketiciden çıkmıyor. Ancak tüketicilerden gelen ihtiyaca göre ürünlerin formunu bile değiştirebiliyoruz veya onların beğendiği yüzlerle çalışmalar yapabiliyoruz.

Örneğin sosyal medyada çok ciddi hayran grupları olan Tuğba Ünsal ve Sinem Kobal ile çalışmalar yaptık. Yani aldığımız geribildirimlere göre hem ürünleri yeniden formalize ettik, hem de iletişim dilini tüketicilerin isteklerine göre şekillendirdik.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz