Kriz nasıl başarıya dönüştü?

Aslan Saranga ile sosyal medya stratejilerini ve bu stratejileri nasıl hayata geçirdiklerini konuştuk.

1.01.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Kriz nasıl başarıya dönüştü?


"Herkese cevap veriyoruz’
24 SAATTE ÇÖZÜM

Politikamız herkese cevap vermek. Çağrı merkezimiz var. Hem internete hem bize gelen şikayetleri 24 saat içinde cevaplama ve çözebildiğimiz kadarıyla da çözebilme taahhüdümüz bulunuyor.
2 ÖNEMLİ TAAHHÜT
2 tane önemli garantimiz var: 30 dakikada pizzayı eve götürüyoruz, götüremezsek pizzayı hediye ediyoruz. İkincisi de yüzde 100 müşteri memnuniyeti garantisi.
MEMNUN KALMAZSA
Her ne sebeple olursa olsun bir müşterimiz pizzadan memnun kalmadıysa ona ya ücretini iade ediyoruz ya yeni pizza veriyoruz. Tüm şikayet stratejimiz bu iki taahhüt üzerine kurulu.

"Sosyal medyada sosyal pizzayı yarattık"

Capital: Hiç sosyal medyayı kullanarak bir ürün ya da hizmet geliştirdiniz mi?

YENİLİKLERE İMZA ATIYORUZ

Domino's Pizza, sosyal medyada yaptığı yeniliklerle adından söz ettirmeye devam ediyor. Facebook'ta birinci yılımızı doldurduk. Domino's, facebook.com/DominosTurkiye'de hayranlarının oylarıyla Türkiye'nin en favori pizzasını yarattı.
FAVORİ PİZZA ÇIKTI
facebook.com/DominosTurkiye sayfasındaki uygulama üzerinde yapılan "Sosyal Pizza" oylamasında kullanıcılardan pizzanın hamur çeşidini, malzemelerini ve baharatını seçmeleri istendi. Facebook kullanıcılarının seçimleri sonucunda Türkiye'nin favori pizzası ortaya çıktı:
İDEAL KARIŞIM
Klasik hamur, sucuk, domates, mantar, mısır ve kekikten oluşan "Sosyal Pizza" şimdi de Domino's menüsüne girdi. Sucuk açık ara farkla Türkiye pizza severlerinin birinci tercihi. Sucuğu, mantar ve mısır takip ediyor. Domates ve siyah zeytin son ana kadar başa baş yarıştı ama kazanan domates oldu.
ÖZEL İNDİRİM YAPIYOR
Dönem dönem Facebook kullanıcılarına özel indirimler de uyguluyoruz. Yine Facebook'a özel bir oyun çalışmamız da oldu. Facebook'ta kızma birader oyununu Pizza Birader olarak uyguladık. Oradan da satış yaptık.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz