Şaşırtan işler dikkat çekiyor

Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.

11.05.2014 22:47:000
Paylaş Tweet Paylaş
Şaşırtan işler dikkat çekiyor

Sosyal medyanın satışlara etkisi nasıl?
Özellikle derin dondurucu ve kurutmalı çamaşır makinesi ürünlerimiz için sosyal medyada gerçekleştirdiğimiz başarılı projemiz sayesinde satış hedefimizin üzerinde ürün sattık.

Yeni planlarınız, projeleriniz neler olacak?
Biz iletişim kampanyalarımızı 360 derece planlamaya çalışıyoruz. Bunun içinde dijital çok önemli bir yer tutuyor. Bu yıl da dijital pazarlamanın payı ve önemi daha da artacak. Sosyal medyada önümüzdeki dönemde daha interaktif olmayı hedefliyoruz.

Önümüzdeki dönemde hem sosyal medyadaki platformlarımızı hem de web sitemizi büyüteceğiz. Ayrıca Twitter, Facebook gibi daha kitlesel kullanılan kanallarda in-teraktivitesi daha yüksek kampanyalar yapmaya başlayacağız.

"Satışları pozitif etkiliyor"
KONUŞMALAR İZLENİYOR

Sosyal medyada tüketicilerimizin, ürünlerimizle ve ürünlerimizin olduğu kategorilerimizle ilgili konuşmalarını izliyoruz. Sosyal medyada kadın tüketicilerin, özel günlerle ilgili hediye olarak ev ürünleri almama gibi beklentileri vardı. Biz de dijital platformdan aldığımız bu fikri değerlendirerek Sevgililer Günü kampanyamızı buna göre oluşturduk.

DİJİTALDEN ÇIKAN FİKİR
14 Şubat'ta tüketicilerimize "Bizim ürünlerimizi almayın" dedik. Onlara sevgililerine almaları için başka ürünler önerdik. 15 Şubat tarihinde özel bir indirim yaptık. Sonuçta ilk kez bir kampanyamızda dijital platformdan aldığımız fikri, kitlesel iletişime taşıdık.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz