Y kuşağını cezbetme yarışı

Şirketlerin Y kuşağından beklentileri yüksek. Birçok kuruluş, Y kuşağının kendilerine farklı bakış açısı kazandırmasını bekliyor.

25 EYLÜL, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Y kuşağını cezbetme yarışı


Finansbank, Y kuşağının kendi kariyer yolunu çizmesi için “Kariyer Mimarisi” programını uyguluyor. Bu kapsamda banka kariyerine farklı bölümlerde devam etmek isteyen çalışanlarını destekliyor. Mercedes Benz, genç çalışanlarının iş ve özel yaşam dengesi kurmasını kolaylaştırmak için esnek çalışma fırsatı tanıyor. Mercedes Benz İnsan Kaynakları Müdürü Salih Ertör, “Bu uygulamayla çalışma arkadaşlarımız, çalışma zamanlarını bireysel olarak yönetiyor” diyor.

Migros, Y kuşağının ilgisini çekmek için Migros Perakende Akademisi’ni hayata geçirdi. Akademinin öncelikli amacı çoğunluğu Ykuşağından olan çalışanların gelişim süreçlerinde söz sahibi olmalarına olanak sağlamak. Yeşim Tekstil’de yöneticiler Y kuşağını motive etmeye yönelik çeşitli etkinlikler organize ediyor. Yeşim Tekstil İnsan Kaynakları Yöneticisi Özlem

Şenkoyuncu bu etkinliklerden bazılarını şöyle anlatıyor, “Örneğin Nike ve Hugo Boss müşterilerimizin yer aldığı Business Unit 1 ’in düzenlediği ‘Çılgın Parti’ etkinliğinde herkes en çılgın kostümü getirip giydi ve en çılgın giyinen 3 kişi seçilerek ödül verildi. Burberry, Esprit ve Marks&Spencer müşteri grubumuzun yer aldığı Business Unit 5 çalışanları bir sivil toplum örgütü yararına çocukların dileklerini gerçekleştirdi.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.