Oyunun yeni adı fark-toring!

Faktoring sektörü, uzun zamandır beklediği kanuna kavuştu.

1.06.2013 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Oyunun yeni adı fark-toring!

Bunların yanı sıra şirketler en çok müşteri tabanlarını genişletmek için rekabet ediyor. Bu rekabette genellikle fiyatın öne çıktığını söyleyen Deniz Faktoring Genel Müdürü Mustafa Şahan, “Oysa önemli olan kaliteyi ve doğru hizmeti sunmak olmalı” diye konuşuyor.

Fiyat rekabetinden sıyrılmak kolay değil ancak hizmette fark yaratma anlayışını benimseyen şirketlerin çabaları da etkisiz değil. Girişim Faktoring Genel Müdürü Nuray Ergül Bulutlar, müşteriyi iyi tanıyarak rekabette fark yaratıldığını söylüyor. “Müşterilerin finansman ihtiyaçlarına özel çözüm geliştirebilenler bir adım önde” diye konuşuyor. Sektördeki rekabette öne çıkan 2 konu daha var. Yapı Kredi Faktoring Genel Müdürü Coşkun Bulak, bunları “Kısa vadede hız, uzun vadede müşteri sadakati” olarak özetliyor. “Özellikle müşterilerin sadakatini kazanmak hayati önem taşıyor” diye ekliyor.

Garanti Faktoring Genel Müdürü Hulki Kara ise kurumsallaşmaya işaret ediyor. Yeni yasayla kurumsallaşma sürecinin hızlandığına dikkat çeken Kara, “Bu süreçte rekabet üst düzeye çıkacak. Şirketler müşteri odaklı, kaliteli ve hızlı çözüm sunmak için rekabet edecek. Özellikle müşterileri zor zamanlarında yalnız bırakmayan, güçlü ortak yapısına sahip şirketler öne çıkacak” diye konuşuyor.

ŞİRKETLER NE YAPIYOR?
Rekabette öne çıkmak için fark yaratmak şart. Lider Faktoring Genel Müdürü Can Güney, müşterilerle katma değerli ilişki kurarak fark yarattıklarını söylüyor. “Şirket olarak temel felsefemiz yalnızca müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak değil, aynı zamanda faaliyetlerine artı değer katabilmek ve karşılıklı fayda üretebilmek” diye konuşuyor.

Müşteri ilişkileri, sektördeki pek çok şirketin rekabette en çok odaklandığı konuların başında geliyor. Girişim Faktoring de farkı müşterilerini iyi tanıyıp ihtiyaca özel çözüm geliştirebilme kabiliyetiyle yaratmaya çalışanlardan. Yapı Kredi Faktoring, kalıcı müşteri memnuniyetine odaklanıyor. Müşterilerine birebir çözüm üretip esnek ve hızlı hareket imkanı sunarak farklılaşıyor.

Fiba, butik hizmet anlayışıyla hareket ediyor. Teknik bilgi ve uzmanlığıyla danışmanlık yapıyor. Her tip müşterinin ihtiyacına uygun, hızlı cevap veriyor. Garanti Faktoring farkı markası ve kurumsal yapısından aldığı güçle yaratıyor. TEB, güçlü dağıtım kanalı ve tecrübeli kadrosuyla öne çıkıyor, TEB Faktoring Genel Müdürü Çağatay Baydar, “BNP Grubu ve TEB’in sağladığı uzmanlık ve destek, direkt satış ekibimiz, Eximbank ve sigorta şirketleri gibi yeni iş ortaklarımızla faktoring hizmetlerinde standardın yanı sıra farklı ürünleri müşterilerimize sağlayabiliyoruz” diye konuşuyor. Deniz Faktoring, fark yaratmada hizmet ağı ve teknolojik altyapısından destek alıyor, Şeker Faktoring, ana hissedarı Şekerbank’ın 60 yıllık KOBİ’lere hizmet tecrübesinden güç alıyor,. Genel Müdür Ali Güray Demir, “Kontrollü ve sürdürülebilir büyüme stratejisinden vazgeçmiyoruz” diye konuşuyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz