Capital ve Ekonomist Dergileri’nin Avea’nın ana sponsorluğunda hayata geçirdiği “Gelecek Bizde Buluşmalarının ikincisi, 5 Eylül Perşembe günü Konya’da gerçekleştirildi. Avea Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Balcı ve Ekonomist-Capital Dergileri Yayın Direktörü M. Rauf Ateş’in ev sahipliğinde; Konya Sanayi Odası Başkanı Memiş Kütükcü ve çok sayıda Konyalı sanayici ve işletme sahibinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda, Prof. Dr. Deniz Gökçe ve Kütahya Porselen Yönetim Kurulu Başkanı Nafi Güral da birer konuşma yaptı. Konyalı sanayici ve işletmelerin küresel pazardan daha fazla pay almaları için başta M2M olmak üzere yeni mobil teknolojilerle ilişkilerinin masaya yatırıldığı toplantıda, Avea’nın “terzi işi” inovatif çözümlerine de değinildi.
Hüseyin Balcı; “Gelecek pusulası mobil teknolojileri gösteriyor ve M2M pazarının rotasını, yenilikçi çözümleriyle yine Avea belirliyor” dedi. Prof. Dr. Deniz Gökçe, “Kobiler için Ekonominin Yarını ve Zor Dönemde Şirket Yönetimi” başlıklı sunumunda, yılın ikinci çeyreğinde ülke ekonomisinde yüzde 3-3,3 arası bir büyüme beklendiğini belirtirken, “Yüzde 3’ün üzerinde bir büyüme oranı yakalayarak ülkemizin Avrupa’da en çok büyüyen iki ülkeden biri olacağını tahmin ediyorum” dedi. Toplantıda, “Ulusal Bir Marka Nasıl Yaratıldı” başlıklı bir konuşma yapan Kütahya Porselen Yönetim Kurulu Başkanı Nafi Güral da “Kütahya Porselen olarak markalaşmaya değil; kendimizi ve ürünlerimizi geliştirmeye odaklandık. Markalaşma sürecimizin püf noktası da buydu” dedi.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?