“Market sektöründe kuralları yeniden tanımlıyoruz”

Boldy Yemek ve Market, ilk yılını 24 mağaza ile tamamladı. Aylık toplam yemek satış adeti 80 bin porsiyon olan Boldy yıl sonunda bu rakamın 1 milyon porsiyon olacağını öngörüyor.

13.09.2024 16:47:280
Paylaş Tweet Paylaş
“Market sektöründe kuralları yeniden tanımlıyoruz”

Tuba İlze / CAPİTAL

2023 Eylül ayında "Nitelikli Alışveriş, Makul Fiyat" sloganı ile yola çıkan Boldy Yemek ve Market, birinci yılını 24 mağazayla tamamladı. Perakende sektörüne yeni bir soluk getirmeyi amaçlayan Boldy, yıl sonunda mağaza sayısını 32’ye, 2025 yılındaysa 60’ın üzerine çıkarmayı hedefliyor. Boldy Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Gülel, "Boldy ile market sektöründe oyunun kurallarını yeniden tanımlıyoruz" diyerek yenilikçi yaklaşımları ve kalite anlayışlarıyla sektöre öncülük ettiklerini belirtti. Boldy’nin marka felsefesiyle ilgili de bilgi veren Gülel, “Boldy’i bir ideolojinin yansıması olarak tanımlayabiliriz. Boldy ideolojisinin arkasında özgürlüklere ve zamana saygı var. Yeni nesle uygun, dünyanın tatlarını kucaklayan, hızlı, pratik, hijyenik, temiz çözümler üreten, sosyal sorumluluklarına önem veren bir ideolojiye sahip. Kadın istihdamı, hayvanların korunması, çevre ve israf konularında sorumluluğumuzun bilincindeyiz. Boldy’nin kuruluş felsefesinde bu dört temel alan bulunuyor” dedi.

“30 milyon doları aşan bir yatırım var”

Şeflerin reçetesiyle hazırlanmış yemekler, Boldy’nin kendi tesislerinde üretiliyor. 30 milyon doları aşan bir yatırım sonucu kurulan tesislerin ülkemizde hızlı tüketim gastronomisini başlattığını söyleyen Gülel, “Ülkemizde evde hızlı yemek yeme alışkanlığına marketlerin hizmet vermesi gerekiyor. Maalesef yemek hazırlamak uğruna büyük zaman kaybı, hatta porsiyonları ölçeklendirememe nedeniyle de malzeme ve para kaybı yaşıyoruz. Boldy buna bir son vermek adına ortaya çıktı” dedi. 

Boldy’de satılan hazır yemeklerin hazırlanma süreciyle ilgili bilgi veren Sabri Gülel şöyle konuştu: “Üretim kalitesi konusunda anlayışımız üst düzeyde. Geçtiğimiz yıllarda satışını gerçekleştirdiğimiz Kemal Kükrer markamızla da pekiştirdiğimiz bu kalite anlayışı ve deneyimimizle hazır yemeklerimizi kendi tesislerimizde üretiyoruz. Bu tesisler bir sanayi mutfağı değil, yüksek kapasiteli bir şef mutfağı. Tüm ürünler şefin elinin lezzetini taşıyan reçetelerle ürün üretiliyor.” 

Taze meyve sebzeden paketli gıda ürünlerine, kişisel bakım ürünlerinden, temizlik ürünlerine farklı ihtiyaç, zevk ve yaşam tarzlarına göre farklı ürün alternatiflerinin bulunduğu Boldy, başta Türk, Uzak Doğu ve Avrupa mutfağı olmak üzere dünya mutfaklarına ait 226 değişik lezzetten oluşan ısıtılmaya hazır öğünlük ve taze olarak paketlenmiş yemek reyonuyla kendini diğer marketlerden ayrıştırıyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz