Pazarlamanın yeni ajandası

Turkcell, Capital ve Ekonomist dergilerinin işbirliğiyle hayata geçirilen CMO Club, geçtiğimiz ay Türkiye’nin önde gelen pazarlama yöneticilerini bir araya getirdi.

4.05.2014 20:32:050
Paylaş Tweet Paylaş
Pazarlamanın yeni ajandası
CMO Club, pazarlama üst düzey yöneticilerini bir araya getirmeye devam ediyor. Turkcell, Capital ve Ekonomist dergilerinin işbirliğiyle hayata geçirilen CMO Club, geçtiğimiz ay Türkiye’nin önde gelen pazarlama yöneticilerini bir araya getirdi.

Türkiye’de pazarlama üst yöneticilerinin yüz yüze bilgi alışverişi yapabileceği tek platform olan CMO Club’ın gündeminde bu kez “CMO’nun Modern Pazarlama Ajandası” vardı. Cem Kozlu’nun moderatörlüğünde gerçekleştirilen panelde Yıldız Holding CMO’su Ahad Afridi, Unilever Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin ve Turkcell Kurumsal Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Yiğit Kulabaş, pazarlamanın geleceği, sosyal medyanın ve dijitalleşmenin pazarlamaya etkileri konularında deneyim ve görüşlerini paylaştı.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz