13’ÜNCÜ ARAŞTIRMA ZİRVESİNDE YENİ YÖNTEMLER KONUŞU

13’üncü Araştırma Zirvesi, 9-10 Mart 2010 tarihlerinde Conrad Hotel’de düzenleniyor

1.03.2010 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
9-10 MART’I NOT EDİN
Çevrede olup biteni anlamanın tek yolu araştırmalardan geçiyor. Fikir sahibi olabilmek için bilgi sahibi olmak gerekli. Bu yüzden, Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin her yıl düzenlediği Araştırma Zirvesi’ni çok önemsiyorum. 13’üncü Araştırma Zirvesi, 9-10 Mart 2010 tarihlerinde Conrad Hotel’de düzenleniyor.

YENİ TRENDLER MERCEK ALTINDA

Zirve, alanında birbirinden başarılı isimlere ve liderlere ev sahipliği yapacak. Yaşanan ekonomik kriz ile değişen dünya ve tüketici davranışları, dijital pazarlama trendleri, değişen tüketici profilleri gibi önemli konu başlıkları üzerinde durulacak.

KONSEPT: ‘ŞİMDİ NE OLACAK’
Zirvenin ana konsepti “Şimdi Ne Olacak?”. Tüm konuşmacılar kendi alanları için bu sorunun cevabını arayacak. Dijital pazarlama, finansal servisler, hızlı tüketim, sağlık, genç iletişim ve pazarlama konularına odaklanan panellerde, var olan durum analiz edilecek, gelecek için tahminler yapılacak. Özel konular ve konuklarla ekonomik perspektifler ve başarı hikayeleri paylaşılacak. www.arastirmacilar.org.tr, www.arastirmazirvesi.com

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz