9-10 MART’I NOT EDİN
Çevrede olup biteni anlamanın tek
yolu araştırmalardan geçiyor. Fikir sahibi olabilmek için bilgi
sahibi olmak gerekli. Bu yüzden, Türkiye Araştırmacılar
Derneği’nin her yıl düzenlediği Araştırma Zirvesi’ni çok
önemsiyorum. 13’üncü Araştırma Zirvesi, 9-10 Mart 2010
tarihlerinde Conrad Hotel’de düzenleniyor.
YENİ TRENDLER MERCEK ALTINDA
Zirve, alanında
birbirinden başarılı isimlere ve liderlere ev sahipliği yapacak.
Yaşanan ekonomik kriz ile değişen dünya ve tüketici
davranışları, dijital pazarlama trendleri, değişen tüketici profilleri
gibi önemli konu başlıkları üzerinde durulacak.
KONSEPT: ‘ŞİMDİ NE OLACAK’
Zirvenin ana konsepti
“Şimdi Ne Olacak?”. Tüm konuşmacılar kendi alanları için bu
sorunun cevabını arayacak. Dijital pazarlama, finansal servisler,
hızlı tüketim, sağlık, genç iletişim ve pazarlama konularına
odaklanan panellerde, var olan durum analiz edilecek, gelecek
için tahminler yapılacak. Özel konular ve konuklarla ekonomik
perspektifler ve başarı hikayeleri paylaşılacak.
www.arastirmacilar.org.tr, www.arastirmazirvesi.com
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?