2011'de digital dünyada neler olacak?

Grup, geçtiğimiz günlerde 2011 için öngördüğü dijital trendleri basınla paylaştı.

1.02.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
2011'de digital dünyada neler olacak?



Dünyanın önde gelen araştırma şirketlerinden Millward Brown, dijital dünyayı anlamak için Millward Brown Futures yapısı altında geniş çaplı incelemeler yapıyor. Grup, geçtiğimiz günlerde 2011 için öngördüğü dijital trendleri basınla paylaştı. Millward Brown Future Tahminler raporuna göre markalar şu noktalara dikkat etmeli.

1. Şirketlerin hayran sayfalarının (fan-pages) kullanımına önem vermesi gerekiyor. Çünkü, ziyaretçileri bu sayfalara yöneltmek, e-ticaret sitesine gitmelerini sağlamaktan daha kolay.

2. Markalar sanal ortamda asıl amaçlarının ne olduğunu iyice sorgulamalı. Satış yapmak istiyorlarsa satışa yönlendirecek bir iletişim dili kullanmalılar. Sadece etkileşimde olmayı hedefliyorlarsa her grup için ayrı bir dil seçmeliler.

3. Markalar kendi internet sayfalarına odaklanırken yeniliklerini Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde paylaşmanın da yollarını aramalı.

4. TV reklamları farkındalık yaratıyor, ancak internet için yapılmış videolar ikna etme konusunda daha başarılı sonuçlar elde ediyor. Bu yüzden, viral paylaşımlara özen göstermek gerek.

5. Mobil reklamların etkinliği yüksek. 2011 yılında mobil harcamalar artacak. Bunu göz önünde bulundurmakta yarar var.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz