8 Konkurdan 4'ünü kazanıyoruz

Alaadın Adworks, son dönemde hızlı büyüyen bir ajans.

1.05.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
8 Konkurdan 4'ünü kazanıyoruz

MUTLAKA İLK 2'YE KALIYORUZ

Son olarak Vakıfbank ve Egepen konkurlarını kazanan ajans, Arby's'i de müşteri portföyüne kattı. Şu anda 19 aktif müşterileri olduğunu belirten ajans yaratıcı direktörü İsmail Bölükbaşı, "Her konkura girmiyoruz. Girdiğimiz konkur için de çok iyi hazırlanıyoruz. Neredeyse bitmiş iş götürüyoruz. Girdiğimiz konkurların çoğunda mutlaka ilk 2'ye kalıyoruz. Yılda 78 konkura giriyor, 34 tanesini kazanıyoruz" diyor.

LAMBA HAYATA GEÇTİ
Alaaddin Adwork, müşterileri ile birlikte yapısal olarak da büyüyor. Ajans 6 ay önce bir dijital ajansı faaliyete geçirdi. Lamba adını taşıyan ajansın sosyal medyayı yönettiğini belirten Bölükbaşı, "Lamba'nın aynı zamanda farklı müşterileri de var. P&G ağırlıklı çalışıyoruz. 5 yıl sonra Lamba'nın Alaaddin'den daha kalabalık olacağını düşünüyoruz" diye konuşuyor.

HEDEFTEKİ MARKALAR
Alaaddin Adworks'un bir diğer hedefi de yurtdışındaki markalara hizmet vermek. Özellikle komşu ülkelerdeki markalarla iletişim halinde olduklarını anlatan Bölükbaşı, bu konuyla ilgili olarak da şöyle konuşuyor: "Sadece yerel pazarla yetinmek istemiyoruz. Pazar çok aktif ve dinamik olduğu için buradakiler bize yetiyor, ama TV fiyatlarının yükselmesi ile sektör yeniden şekillenecek. Ticaretin kuralları değiştikçe biz de o kurallara adapte olmaya çalışıyoruz."

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz