Son 4 yıldır Turkcell’in bireysel müşterilerinin yönetiminden sorumluydu. Ağustos ayından itibaren Turkcell’in hem bireysel hem kurumsal hem de grup şirketlerinin pazarlaması ona emanet edildi. Önümüzdeki günlerde Turkcell Grubu’nun tüm şirketlerinin marka ve iletişimine, müşteri hizmetlerine ve bütünsel müşteri tecrübesinin yönetimine odaklanacağını söyleyen Develioğlu ile ajandasının en önemli maddelerini konuştuk.
Gündeminde pazarlamayı daha ölçülebilir ve hesap verebilir şekilde yönetmeye liderlik etmek olduğunu söyleyen Develioğlu, şunları söylüyor: “İnternet, mobilite ve yakınsama gelecekte tüm yaşam tarzımızı etkileyecek. Şirketlerin yepyeni bir pazarlama anlayışı geliştirmesi gerekiyor. Bunu çok daha etkili mikrosegmentasyon ve kitlesel kişiselleştirme yaparak bütünsel müşteri deneyimine ve interaktiviteye çok daha fazla odaklanarak gerçekleştireceğiz. Turkcell’de tüm bu değişimin merkezindeyiz. Dolayısıyla bu yeni pazarlama anlayışını oturtmakta Turkcell pazarlama ekibi öncü olacak.” 2010’da 3G ve mobil internetin kullanımını yaygınlaştırmanın ajandasının en önemli maddesi olduğunu ifade eden Develioğlu, “3G’nin Türkiye’nin önünü açacağını ve iş dünyamızın uluslararası alanda da rekabet gücünü artıracağını düşünüyoruz. Sunduğumuz Turkcell 3G hızı ve avantajlarıyla Türkiye’de internet alışkanlıklarını değiştirdik ve internet kullanımını artırdık. Önümüzdeki günlerde yenilikçi birçok ürün ve servisler sunmaya da devam edeceğiz” diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?