Denizbank'ta barbaros karakışla dönemi

Denizbank yeni dönemde daha da güçlü bir performans hedefliyor

1.07.2009 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Denizbank'ta barbaros karakışla dönemi
Geçtiğimiz nisan ayında DenizBank’ın perakende bankacılık biriminin başına genel müdür yardımcısı olarak Barbaros Karakışla getirildi. 1959 doğumlu Karakışla daha önce Citibank, TEB, Akbank gibi bankalarda görev aldı. Son olarak da Deutsche Bank’ta perakende bankacılık ülke başkanı olarak görev yapıyordu. DenizBank, 2008 sonu itibarıyla kredi kartları hariç bireysel kredilerde 3,7 milyar TL, mevduatta ise 4,5 milyar TL’lik hacme sahip. Banka bilançosunda toplam kredilerin yüzde 38’ini, toplam mevduatın da yüzde 45’ini bireysel müşteriler oluşturuyor. Bu rakamların DenizBank’ın faaliyetlerinde perakende bankacılığın ağırlığını vurguladığını söyleyen Karakışla, yeni dönemde daha da güçlü bir performans hedeflediklerine dikkat çekiyor.
Plan ve hedefleri şöyle özetliyor:
BÜYÜMENİN LOKOMOTİFİ “DenizBank da büyümesinin lokomotifi olarak perakende bankacılığı görüyor. Bu alanda yatırımlarına devam ediyor. Tabana yayılan, teknolojiyi tüm bankacılık hizmet ve ürünlerinde ön plana çıkararak hızlı ve doğru çözüm üreten, müşteri odaklı ve kişiye özel hizmet veren, Türkiye’nin fark yaratan perakende bankası olmak 2009 yılı ana stratejimizi oluşturuyor.
3 ÖNCELİKLİ HEDEF VAR  Bankacılık sektörü için 2009 faiz oranlarının düşmesi ve global piyasalarda toparlanma havasının etkisiyle daha keyifli geçecek. Biz bu yıl, son 2-3 yıl içerisinde yakalanan kârlı büyüme trendini korumayı hedefliyoruz. Genel ihtiyaç kredilerindeki pazar liderliğimizin sürdürülmesi, mortgage kredilerindeki sektör ortalaması üzerinde artış seyrinin devam ettirilmesi ve kredi kartlarında da pazar payımızın artırılması 3 öncelikli hedefimiz olarak özetlenebilir.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz