Dijital dönemde ışık hızıyla büyüme

13’üncü Araştırma Zirvesi kapsamında önde gelen kuruluşlarının yöneticileri deneyimlerini paylaştı.

1.04.2010 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Araştırmacılar Derneği’nin düzenlediği 13’üncü Araştırma Zirvesi kapsamında ülkemizin önde gelen kuruluşlarının yöneticileri deneyimlerini paylaştı. Finans, sağlık, hızlı tüketim, dijital pazarlama, gençlik ve araştırma konularında paneller gerçekleşti. Teknolojiden, değişen medya kalıplarından ve sosyal mecralardan söz edildi. Kontrolü ele geçiren tüketicilere nasıl ulaşılacağı konusunda sorular soruldu, cevaplar arandı. Dijital pazarlamanın alternatif bir mecra değil, tüm iletişim araçlarını birbirine bağlayan bir iletişim zemini olduğu gerçeği vurgulandı. Dijital dönemin önemli oyuncuları çok kısa bir süre içinde milyonlarca kullanıcıya ulaşmayı başarıyor. Zirvede konuşan Türk Telekom Strateji ve İş Geliştirme Başkanı Ramazan Demir’in verdiği bilgilerde bu durum gayet net olarak görmek mümkün:
- Skype 521 milyon kullanıcıya 6,3 yılda, Youtube 466 milyon kullanıcıya 4,8 yılda,
- Facebook 430 milyon kullanıcıya 5,8 yılda, Apple iphone 57 milyon müşteriye 2,4 yılda, Wii 56 milyon müşteriye 3 yılda ulaşmış.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz