MARKALARIN İŞ ORTAĞI Dijital reklam pastası büyüyor. pastayla birlikte ajans sayısı da artıyor. Sektörün en yeni ve yenilikçi ajanslarından biri de Interdi Medya. Kendini butik dijital ajans olarak konumlandıran Interdi, markaların dijital platformdaki en yakın iş ortağı olmak niyetinde. Ajansın proje koordinatörü Aykut Duman, "Bizim işimiz, interaktif iletişimin etkisini korurken markalar için olumlu yönde kalıcı hale getirmek. Ajansımızı hizmet verdiğimiz markaların iş ortağı olarak konumlandırıyoruz.
YAN YANA YÜRÜYORUZ
Geçici çözümler üretmek yerine sürekli iletişimin etkili olduğunu düşünüyor, projelerin temellerini de bu fikirle atıyoruz. Yola beraber çıkıyor ve kampanyaları sahiplenip yan yana yürüyoruz" diyor. Butik ajans olduklarının da altını çizen Duman, daha az müşteriye daha odaklı ve kaliteli hizmet sunmayı tercih ettiklerini söylüyor. "Uzmanlaşmış olduğumuz tüm dijital servisleri 360 derece hizmet anlayışıyla o markanın hizmetine sunuyoruz" diye konuşuyor.
SOSYAL MECRADA ETKİN Interdi, sosyal sorumluluk çalışmalarında da sosyal medyayı kullanarak ajanslar arasında öne çıkıyor. "Aile içi şiddete son" isimli sosyal sorumluluk projesinin sosyal medya çalışmalarını da Interdi üstleniyor. Duman, projenin sonuçlarından memnun. "Proje için oluşturduğumuz Facebook sayfası (www.facebook.com/aileicisiddeteson) ilk 10 günde 30 bine yakın beğeni kazandı. Bu da sosyal ağların sosyal sorumluluk projeleri için de çok uygun platformlar olduğunu gösteren verilerden biri" diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?