Eczanede reklam hızla büyüyor

Mecrada dermo kozmetik, vitamin destek, kişisel bakım ürünleri, sağlık sigortaları gibi kategorilerde reklamlar yayınlanıyor.

1.07.2010 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Eczanede reklam hızla büyüyor
KARARI ANINDA ETKİLİYOR Sağlık sektörü için geliştirilen Eczane Yayın Sistemi (EYS), Türkiye’de satış noktasında bulunan ilk ve tek network. Sistem, karar alma anında tüketici kararlarını etkileyebilmek için önemli bir mecra. Mecrada dermo kozmetik, vitamin destek, kişisel bakım ürünleri, sağlık sigortaları gibi kategorilerde reklamlar yayınlanıyor. Ayrıca ilaç şirketleri sosyal sorumluluk kampanyalarını geniş kitlelere ulaştırmak için de bu sistemi kullanabiliyor.
5 MİLYON KİŞİYE ULAŞIYOR 2007 yılında mecrayı Türkiye’ye getiren Demedya Yönetim Kurulu Başkanı Ediz Egeli, bu sistem sayesinde reklamverenlerin her ay doğrudan hedef kitleyi oluşturan 5 milyondan fazla kişiye ulaşabildiğini söylüyor.
Eczane Yayın Sistemi, şu anda 21 ilde 500 ekran ile yayın yapıyor. Egeli, kurulum için bekleyen 3 bin civarında eczanenin de sırada olduğunu ifade ediyor.
MEDYA PLANLARINA GİRDİ Henüz yeni bir mecra olmasına karşın sistem medya planlamalara da dahil edilmiş durumda. Medya satın alma şirketlerinin Eczane Yayın Sistemi’ne son derece sıcak yaklaştıklarını belirten Egeli, “Gelecekte eczane sayısının artmasıyla beraber kullanım sıklığının daha da yükseleceğinin işaretlerini alıyoruz. Bunun yanında sağlık sektöründen olmayan ama aylık 5 milyon kişilik AB grubu kitleye ulaşmak isteyen şirketler de medya planlarında Eczane Yayın Sistemi’ne yer vermeye başladı” diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz