Effie'de büyük değişim

Ahmet Pura yarışmada bu yıla özel ne gibi yenilikler olduğunu sordum.

1.02.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Effie'de büyük değişim


ETKİNLİĞİ ÖLÇÜYOR

Effie, pazarlama iletişiminin etkinliğini ödüllendiren tek yarışma. Bu nedenle dünyada altın standart olarak tanımlanıyor. Üstelik salt bir yarışma olmaktan öte sektörü ve gençleri eğiten çok önemli bir enstrüman olarak görülüyor. Bu yılki Effie yaklaşırken Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura ile görüştüm. Yarışmada bu yıla özel ne gibi yenilikler olduğunu sordum.

ÖLÇÜTLER DEĞİŞTİ
Pura, ilk ve ana yeniliğin değerlendirme ölçütlerinin değişmesi olduğunu söylüyor. "Artık strateji yüzde 23,3, yaratıcılık yüzde 23,3, uygulama yüzde 23,3, sonuçlar da yüzde 30 oranında etkili olacak" diyor.

EN İYİ 25 SEÇİLECEK
Effie'deki ikinci yenilik, bu yıl ilk kez dünyanın dört bir yanında yarışa katılan ve dereceye giren ajansların ve profesyonellerin sıralanacak olması. Böylelikle toplamda dünyanın en başarılı 25 ajansı, reklamvereni ve pazarlama yöneticileri ortaya çıkacak.

ÇOKLU KATILIM
Üçüncü yenilik de yarışmaya çoklu katılımın mümkün olması. Pura, "Böylece sadece reklamveren veya ajans başvurusu yerine, reklamverenin mutabakatıyla kampanyaya katkı yapan tüm ajanslar, ödül sürecine dahil edilebilecek" sözleriyle bu uygulamanın önemini anlatıyor.Özellikle çoklu katılımın etkisiyle bu yıl Effie'ye katılımın geçen yıllara oranla artması bekleniyor.
 

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz