Elit'in acemi reklamları

1924'den bu yana faaliyet gösteren ve Küçük Ailesinin sahibi olduğu Elit Çikolata ve Şekerleme son günlerde bir tanıtım atağına başladı.

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
Elit'in acemi reklamları

Türkiye'nin ilk çikolata fabrikası olan Elit, 86 yıldır sadece çikolata ve şekerleme üretiyor ve tüm büyüme planlarını da bu doğrultuda gerçekleştiriyor. Kuruluş pasta, kek ve dondurma üreticilerinin hammadde ve yarı mamul olarak kullandıkları ürünlerin yanı sıra perakende ürünlerle de son tüketiciye ulaşıyor.

YATIRIM FONU İLE ATAK BAŞLADI
2010'da yaptığı yatırımlarla I112I1 bir büyüme sürecine giren Elit, 2011 başında yeni bir işbirliğine imza attı. İrlandalı yatırım fonu Kerten ile ortaklık kurdu. Elit, endüstriyel ürünlerde pazar lideri. Yaklaşık 300 ürüne sahip olan kuruluş, 33 ülkeye ihracat yapıyor. Cirosunun yüzde 30'unu ihracat oluşturuyor. Yeni ürünler için üretim hattı yatırımlarına devam eden Elit, 2012'de yeni ürünler çıkarma hazırlığı içinde.

YENİ KAMPANYA İSMİNE BENZİYOR Elit reklamlarını "Çikolatada ustayız, reklamda acemi" sloganı üzerine kurmuş. Kampanya alçakgönüllü bir yaklaşımla ilerliyor. Ancak, reklamlar gerçekten çok acemi ve zayıf. Şirketin fabrikasına ve üretimine yaptığı yatırımı yansıtmıyor. Bence çok daha uzun vadeli ve sağlam bir stratejiyle yola çıkılması gerekirdi. Yerli ve yabancı oyuncular çok güçlü, pazar zor. Bu yüzden, Elit'in çocuksu bir iletişim dili yerine adımlarını daha dikkatli atmasında yarar var.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz