Bundan tam 1,5 yıl önce Gökhan Nalbantoğlu ile HP'den SAS Türkiye'ye geçişi nedeniyle bir araya gelmiştim. Genel müdürlük koltuğuna oturmasıyla birlikte gündemini ve neler yapacaklarını konuştuğumuz sohbette Nalbantoğlu, hedef vermekten çok şirketi tanımaya çalışacağını ve müşteri görüşmeleri sonrasında gündemini belirleyeceğini söylemişti. Nalbantoğlu, bu görevde 1,5 yılını tamamladı. Bu sürede de şirkette önemli bir büyümeye liderlik etti. Nalbantoğlu ile birlikte SAS Türkiye gelirlerini tam 2 kat artırdı. 20 yeni şirketle müşteri sayısını 80'e çıkardı. 25 yeni çözümle de 120 farklı çözümden oluşan bir ürün ve hizmet portföyüne ulaştı. Bu sonuçlardan gayet memnun olan Nalbantoğlu, "SAS, Türkiye'deki 15 yıllık tarihinin en hızlı büyüme dönemini yaşıyor" diyor. Kendilerine büyümeyi neyin getirdiğini de şu sözlerle açıklıyor: "CRM'e yönelik çözümlerimizle büyüdük. ikinci sırada da risk yönetimi geliyor. Bu alandaki yeni çözümlerimiz ve portföyümüze katılan yeni müşterilerimiz de gelirlerimizde 2 katlık bir büyüme getirdi." Nalbantoğlu, bundan sonra da büyümede hız kesmek niyetinde değil. Türkiye'deki potansiyeli tam olarak değerlendireceklerini söylüyor. Hedeflerindeki müşteri sayısını da 150 şirket olarak açıklıyor.
MÜŞTERİ GÖRÜŞMELERİNDEN NELER ÖĞRENİYORUZ? Müşterileriyle yaptıkları görüşmelerden olumlu geri dönüşler aldığını belirten Nalbantoğlu, "Bankacılık sektöründeki müşterilerimizle yaptığımız görüşmelerde suiistimal konusu ortaya çıktı. SAS Türkiye'de buna özel bir birim bile kurduk. ingiltere'de bankacılıkta suiistimalin maliyeti yıllık 60 milyar dolara çıkıyor. Biz uygulamalarımızla bu maliyetlerin en az düzeye inmesine çalışıyoruz" diye konuşuyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?