Eriç'in yol haritası

Cem Eriç, perakende sektörünün yakından tanıdığı bir isim.

1.05.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Eriç'in yol haritası

Bir yıl öncesine kadar Unitim Holding'in CEO'luğunu yürüten Eriç, Harvey Nichols, Sephora ve Accessorize gibi birçok markanın Türkiye'ye gelmesinde önemli bir rol oynadı. Ancak bir yıl önce krizin de etkisiyle Unitim'de yaşanan yeniden yapılanma neticesinde 10 yıl boyunca çalıştığı gruptan ayrıldı. Bu ayrılığın hemen sonrasında da 1 Eylül 2010 itibariyle Kanyon'un genel müdürlüğüne geldi. Eriç, yeni şirketi ve göreviyle ilgili olarak "Kanyon perakendedeki tecrübemi taşıyabileceğimi düşündüğüm bir yer. Burada 160'a yakın iş ortağımız var. Masanın diğer tarafında da bulunduğum için iş ortaklarımızın iç dinamiklerini bilmek, günlük hayatlarını ve sorunlarını yakından tanımak benim için bir avantaj" diyor. Eriç, işe başlar başlamaz Kanyon'daki yol haritasını çizmiş. Hedefi, Kanyon'un gayrimenkul ve marka değerini yüksek tutmak. Bunu yaparken AVM'deki alışverişi canlandırıp artırmak. İstanbul'da AVM ayağında çok yoğun bir rekabet yaşandığına değinen Eriç, "Şu anda 90'ın üzerinde AVM var. Buna bir 50 AVM daha ekleniyor. Bu rekabeti daha da zorlayacak. Amacımız rekabet açısından Kanyon'u güçlü kılacak adımlar atmak" diye konuşuyor. Eriç'in büyümedeki planı da bugün 200 milyon dolarlık ticaret hacmi olan AVM'deki ciroların her yıl çift haneli büyümesini sağlamak. Eriç, bu hedefiyle ilgili olarak şöyle konuşuyor: "Bu rakam hem enflasyonun hem ülke büyümesinin minimum 2 katı büyüme gerektiriyor, Rekabeti ve yeni açılacak AVM'leri düşünürseniz bu iddialı bir hedef."

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz