HEDEF GELECEK 10 YIL Amaç geleceğin ajansı "Agency of Future"ı yaratmak. Türkiye'nin de içinde bulunduğu 30 ülkenin ajans liderinin bir araya gelmesiyle oluşturulan toplantıda, nasıl bir değişim planı hazırlandığını Starcom MediaVest Group Türkiye Başkanı Muharrem Ayın'dan öğrendim.
YOL HARİTASI HAZIR Ayın, öncelikle bir yol haritası çizildiğini söylüyor. "Kendimize tek bir şirket ve iki ajans markası oluşturduk. Ajans markalarımız Starcom ile MediaVest. Bu iki markayı da ayrı gruplar yönetiyor. Ancak ikisinin tepe noktasında ben varım. MediaVest'te hedef, insan deneyim şirketi olmak. Starcom fikirler için alan yaratacak. Onun için teknikler ve araçlar oluşturuldu.
PERFORMANS PAZARLAMA Kendimize yeni alanlar belirledik. Yeteneğe önem vermek ve dijital olmak bunlar arasında. Dijitale yatırımlarımız devam edecek. Oradaki kasımızı geliştiriyoruz. Daha proaktif olacağız. Sosyal medya konusunda bir birim oluşturacağız. Performans pazarlama konusunda arayışlarımız ve yatırım niyetimiz var."
BEKLENTİLER DEĞİŞİYOR Ayın, son dönemde müşterilerin de medya ajansından beklentilerinin değiştiğine değiniyor. Bu konuda bir örneği de şöyle anlatıyor: "Örneğin bizim P&G'ye yaptığımız iletişim planlama ajansı işi var. Bir medya ajansı hizmetinin çok ötesinde tam iletişim planlaması konusunda P&G'nin alt birimi gibi çalışıyoruz."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?