BİLGE KARAKULLUKÇU AKINCI / NOKIA TÜRKİYE PAZARLAMA MÜDÜRÜ
Kariyerine denetim şirketinde başlamasını çok önemli buluyor. Deloitte&Touche'da çalışırken Merkez Bankası'ndan büyük sanayi şirketlerine uzanan geniş bir portföyde deneyim kazanmış olmasının onu bugünkü pozisyonuna taşıdığını düşünüyor. En önemli başarıları arasında ise tamamen yeni bir perakende zinciri olan Esse'yi sıfırdan çok kısa bir sürede büyütmesini gösteriyor. Akıncı, ayrıca Unilever'de Türkiye deodorant kategorisini büyüten çalışmalar yaptığını, Güney Afrika'dan Ortadoğu'ya yumuşatıcı pazarının büyütülmesinde önemli katkılarının olduğunu belirtiyor. Akıncı, kariyer hedefi konusunda da oldukça iddialı. Çok geniş bir coğrafyada çok farklı kültürleri içeren ülkelerde pazarlamada büyük bir sorumluluk yüklenmek istiyor. Akıncı'nın gündemine dair paylaştığı en önemli maddeleri ise şöyle: "Nokia şu anda oldukça büyük bir değişimden geçiyor, Bu değişimi tüketicilerimize en iyi şekilde yansıtmak en önemli projemiz. 2011'de gündemimizde olan en önemli konu Nokia'nın akıllı cep telefonu pazarında açık ara varlığını sürdürmek ve sektördeki önemli konumunu daha da iyi duruma getirmek."
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?