Ahmet Dalyancıgil, perakende sektörünün deneyimli isimlerinden biri. Uzun yıllar Boyner'de mali işler müdürlüğü, Marks&Spencer ve Chicco Türkiye'de genel müdürlük koltuğunda oturdu. Tam bir yıldır Demsa'nın genel müdürlüğünü yapıyor. 10 yıl Chicco Türkiye'yi yönettikten sonra Demsa'da göreve başlamasını, "Demsa, hızlı büyüyen bir şirket. Perakende tarafında büyüyen bir organizasyonda görev almayı arzu ediyordum. Böyle bakınca Demsa biçilmiş kaftandı" sözleriyle özetleyen Dalyancıgil, iş başı yapar yapmaz şirkette yeniden yapılanma başlattı. Demsa'da organizasyon moda ve lüks markaları olarak 2'ye ayrıldı. Dalyancıgil, şirkette mali işlerin ve insan kaynaklarının da yönetimini kapsayan moda tarafında faaliyet gösteriyor. Toplam 89 mağaza ve 850 kişilik çalışan kadrosunu yönetiyor. Dalyancıgil'in hedefi, Mothercare, Guess, Laure Ashley ve Charles&Keith gibi markaların yer aldığı mağazaların sayısını artırarak Demsa'yı büyük bir perakende şirketi haline getirmek. Bu hedefe ilerlerken sadece mağazalaşma hızını değil, portföydeki marka sayısını da artırmak niyetinde. "Orta üstü ve üstün altı kitleye hitap eden moda ve moda ile lüks arasındaki markaları getirebiliriz. Şu anda yaptığımız görüşmeler var" diyor. Gelecek 2 yılda mağaza sayısını 100'ün üzerine çıkarmakta kararlı olan Demsa'nın yeni mağazalar ve yeni markalarla 2011 büyüme hedefi ise yüzde 35.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?