2006 yılında İhlas Sigorta’yı satın alarak Türkiye pazarına giren Alman sigorta devi Talanx International, o tarihten bu yana faaliyetlerini HDI Sigorta adı altında sürdürüyor. Geçtiğimiz yaz şirketin genel müdürlüğünü Orhan Arıkçı devralmıştı. Arıkçı’dan sonra HDI’da epeyce değişiklik olduğunu duydum. Hayata geçirilen çok sayıda yeni projeyi ve şirketin performansını sormak için Arıkçı’yı aradım, Değerlendirmelerinden bazı notlar şöyle:
YENİ İMAJ Kendimize ait bir stratejik iş planı ve insan kaynakları modeli kurgulayarak hedeflerimizi yükselttik. Her sigorta şirketi gibi bizim için de son derece önemli üç sac ayağı var: Kurumsal teşkilatımız, acentelerimiz ve elbette müşterilerimiz. Hedefimiz, teknik ayrıntılar bir yana, acentelerimiz ve müşterilerimiz karşısında, aynı dili konuşan bir kurum olabilmek. Bizce yapılması gereken, sigortanın asli değerini vurgulayan, iş ortaklarımız ve müşterilerimize karşı gerçek anlamda yakın olan bir iletişim tarzını benimsemek. Yalın ama iddialı, güçlü ama samimi bir HDI dilinden bahsediyorum.
SOSYAL SORUMLULUK
Yeniden yapılanma çalışmalarımız kapsamında sosyal sorumluluk projelerine de ağırlık verdik. Örneğin yakın
zamanda, sosyal sorumluluk bilinciyle engelliler yararına bir projeye destek verdik. “Yapabileceğimiz bir şey varsa neden olmasın” anlayışıyla küçük büyük ayırt etmeksizin pek çok sosyal projede yer alıyoruz. Diğer yandan çalışanlarımıza her zaman destek veriyoruz. Onlar bizim için çok önemli. Çalışanlarımızla HDI Sigorta olarak bir aile olduğumuzu vurgulayan iletişimimiz stratejimizin en önemli unsurlarından
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?