İş üreterek deneyim kazanıyoruz

Tüm dünyada olduğu gibi dijital mecranın aldığı pay, Türkiye'de de büyüyor.

1.05.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
İş üreterek deneyim kazanıyoruz

RAFİNERİ DE DİJİTALLEŞİYOR

Tüm dünyada olduğu gibi dijital mecranın aldığı pay, Türkiye'de de büyüyor. Bu nedenle her geçen gün ajansların dijitale verdikleri önem de artıyor. Son dönemde birçok ajans kendi bünyesinde dijital yapılar kurmaya başladı. Bu ajanslardan biri de Rafineri. Rafineri Yaratıcı Direktörü Ufuk Uslu, bu konudaki stratejilerini şöyle anlatıyor: Biz yıllardır oluşturduğumuz bilgi birikimini şu anda bu alana da aktararak müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyoruz."

DAHA KİŞİSEL VE SANSÜRSÜZ
Uslu'ya göre dijital mecranın önem kazanmasıyla reklamda interaktivite konusu da daha fazla ön plana çıkmaya başladı. "Artık markanın tüketicisine tek taraflı bir biçimde kendini ifade ettiği bir dönemde değiliz" diyen Uslu, "Tüketici ve marka demokratik bir ilişki içinde. Ve birçok marka çok farklı alt tüketici gruplarıyla farklı kurgular içinde iletişim kurabiliyor. Tüketicinin reklamla kurduğu ilişki de artık daha kişisel. İçerikteyse daha fazla eğlence odaklı ve daha sansürsüz olduğu söylenebilir" diyor.

DÜNYAYA YAKIN TAKİP
"
İçinde bu konuda uzmanlaşmış kişiler bulundurmanın ötesinde kreatifinden stratejik planlamasına kadar ajansın tüm katmanlarının bu alanda beceri sahibi olmasını sağlamak. Dünyada yapılan işleri çok yakından takip ediyoruz. Bunun dışında eğitimlere katılıyor, hızlı bir bilgi akışı sağlıyor ve iş üreterek deneyim kazanıyoruz.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz