""İşimde en iyi olmak istiyorum""

Tavukçuoğlu"ünvanlar değil geride bıraktıgın izler önemli.İşimi iyi yapmışsan kendimi başarılı sayıyorum."

17 TEMMUZ, 20150
Paylaş Tweet Paylaş
"İşimde en iyi olmak istiyorum"
Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu adını, önümüzdeki yıllarda daha çok duyacağımızı düşünüyorum. Tavukçuoğlu, pazar payı değişiminin oldukça zor olduğu beyaz eşya sektöründe, bugüne kadar sorumlusu olduğu markaları hep birkaç adım öne taşıdı. Uzun süredir sessizliğini koruyan Profilo’yu canlandırma görevi de 2009’da ona verildi. Göreve gelir gelmez markanın sahiplenmesi gereken konuları belirleyen Tavukçuoğlu, “Profilo BSH’nin yerel, dolayısıyla Türkler’e en yakın olması gereken markası. Bu yüzden Profilo’nun Türklerin önem verdiği konuları sahiplenmesi gerekiyordu” diyor. Bu fikirden hareketle enerji tasarrufuna karşı çok hassas olan Türk tüketicilerini cezbedecek “Türkiye enerjisini topluyor” adlı kampanyayı başlattıklarını ifade ediyor. Son 1 yılda markanın ürün portföyündeki eksiklerini tamamladıklarını, tasarıma odaklandıklarını ve sokak aralarındaki bayilerini caddelere taşıdıklarını belirten Tavukçuoğlu, bu çalışmaların sonuçlarını da şöyle dile getiriyor:
“Son 1 yılda Profilo’nun yardımsız marka bilinirliğini yüzde 23’ten yüzde 51’e getirdik. Satış adetlerini de ortalama 20 binlerden 45 binlere taşıdık.” Gündeminde ödüllü tasarımlı lansmanlar olduğunu ifade eden Tavukçuoğlu, kariyer ve başarı hedefini ise şöyle anlatıyor: “Yaptığı işi iyi yapmayı seven biriyim. Kariyerim boyunca ardımda iyi izler bıraktığımı düşünüyorum. Benim için unvanlar değil geride bıraktığım izler önemli. İşimi iyi yapmışsam kendimi başarılı sayıyorum. Fark edilir bir fark yaratmak çok önemli. Kariyer hedefim işimin en iyisi olmak. En üst noktalara gelmek için yıkıcı değil yapıcı olmaktan yanayım. Takdir görmeyi sonuna kadar isterim.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz