1.130 BAŞVURU OLDU Yarışmaya başvuran 1.130 çalışma arasında basın dalında büyük ödülü, Markom Leo Burnett tarafından hazırlanan Max Factor’ün False Lash Effect Mascara reklamı aldı.
Televizyon dalında büyük ödül ise Rafineri’nin imzasını taşıyan Hürriyet Gazetesi’nin, Hürriyet Aile İçi Şiddet Kampanyası’nın oldu. BASININ PERFORMANSI Ödül töreninin hemen sonrasında Ogilvy&Mather Ajans Başkanı ve Kristal Elma Jüri Eş başkanı Tibet Sanlıman ile görüştüm. Sanlıman, bu yılki rekor katılımdan
oldukça memnun. Kriz yılı olduğu için daha düşük bir katılım beklediklerini belirten Sanlıman, “Kristal Elma tarihindeki en fazla başvuru, bu yıl yaşandı. Bu yıl özellikle basın dalında çok fazla iş oldu. Bazı kategorilerde 2 kristal elma vermek durumunda kaldık. Sebep, sanıyorum sadece meslektaşlarımızın değil, reklamverenin de bu ödüle önem vermeye başlaması” diyor. KALİTELİ İŞLER Sanlıman, sadece yarışmaya katılım oranından değil, sunulan işlerin kalitesinden de oldukça memnun. “Bu yıl elenen işler arasında bile uluslararası standartlarda çok güzel işler vardı. Biz bu işi anlamışız yani. Özellikle basın kategorisinde yaratıcı kalite olgunluk seviyesindeydi” diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?