Marshall, geçen yıl Osmanlı Sanatı Uzmanı Serdar Gülgün'ün danışmanlığında hazırladığı Osmanlı Renkleri Koleksiyonu'nu piyasaya sürmüştü. Markanın Muhteşem Yüzyıl dizisindeki sponsorluğu da bu koleksiyonla çok başarılı bir biçimde örtüştü. Şerbet, akide, lokum, kahve gibi duyulara seslenen Osmanlı Renkleri izleyicilerin dikkatini çekti. Kuruluş şimdi de Kapalı Çarşı ve Mısır Çarşısı'ndan esinlenerek yaratılan Marshall Osmanlı Renkleri Dış Cephe Çarşılar Koleksiyonu'nu tanıtıyor. Muhteşem Yüzyıl dizisi oyuncularıyla birlikte Türkiye Korumaya Muhtaç Çocuklar Vakfı için düzenlenen açık artırmaya katılan AkzoNobel Marshall Boya Genel Müdürü Dick Velings ve Serdar Gülgün'le sohbet ettik. Osmanlı Renkleri'nin performansından çok memnun olduklarını anlattılar. Yeni renklerin isimleri de çok çekici olmuş. Kapalıçarşı renklerine beşibiryerde, nazar boncuğu, gelin teli, kandil alevi, güllü yazma ve çeşmi-i bülbül gibi geleneksel dokular ilham vermiş. Mısır Çarşısı'ndan reyhan, zerdaçal, kına ve mahlep gibi tatlar gelmiş.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?