TAVİZ VERMEDİ Farkyeri, bundan 5 yıl önce butik bir ajans olarak kuruldu. Sektörün usta isimlerinden Kağan İşmen’in liderliğinde hayata geçen ajansın hedefi, en fazla 10 müşteriyle birlikte çalışmak ve tüm markalara en üst düzeyde hizmet sunmaktı. Kuruluş döneminde, konkurlara katılmayacaklarını ve 10 müşterilik kotayı aşmayacaklarını taahhüt eden İşmen, zaman içinde bu tutumundan taviz vermedi.
BOŞLUKLAR DOLDURULDU Geçtiğimiz günlerde İşmen ile biraraya geldim. Son birkaç yılın Farkyeri açısından nasıl geçtiğini konuştum.
İşmen, farklı tutumlarıyla sektörde önemli bir boşluğu doldurduklarını söylüyor. Bunun en büyük kanıtının da onların müşteriye değil, müşterinin onlara gelmesi olduğunu ifade ediyor.
LİDERLİĞE YÜKSELDİLER “Hiçbir müşterinin kapısını çalmadık, müşterilerimiz bizi buldu. Biz reklamverenlerimizle uzun süreli ilişkiler planlıyor ve hayata geçiriyoruz. Hizmet verdiğimiz markaların önemli bir bölümü, bizimle birlikte pazar liderliğine yükseldi. Önemli ticari başarılara imza attı. Biz her zaman fabrika değil, butik ajans olmak istedik ve bunu başardık. Bu gelecekte de böyle devam edecek” diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?