"Müşterilerimizle birlikte biz de memnun olmalıyız"

“Çok çalışıyoruz ve açık fikirliyiz. Kalıplarımız, kurallarımız yok. "

1.08.2009 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
"Müşterilerimizle birlikte biz de memnun olmalıyız"
SEKTÖRÜN EN PARLAK İSMİ Karpat Polat için reklam sektörünün en parlak ismi diyenler çoğunlukta. Aslında bu tanımlamayı da fazlasıyla hak ediyor. Polat, sektöre reklamın duayeni Eli Acıman’ın teşvikiyle girdi. Sektöre adım atar atmaz yaratıcılığını Kristal Elma ile tescilledi. Ardından diğer ödüller geldi.
40’I AŞKIN ÖDÜLÜ VAR Kristal Elma’da 40’ı aşkın ödül aldı. Cannes’dan Altın Aslan’ı Türkiye’ye getiren ilk o oldu. Kurucusu olduğu DDB&Co’da tıpkı onun gibi ödüle doymadı. DDB&Co, son olarak aldığı çok sayıda ödül nedeniyle Cannes’da dünyanın en iyi üçüncü ajansı oldu.
CANNES’DA REKOR KIRDI Türk reklamcılık tarihinde bugüne kadar görülmemiş bir başarıya imza atan DDB&Co’ya bu unvanı aldıran, 86 ülkeden 22 binden fazla eserin yarıştığı Cannes Reklam Festivali’nde toplam 6 aslan ve 21 finalistlik alması oldu. 56 yıllık Cannes Reklam Festivali’nde ilk defa bir Türk reklam ajansı böyle bir başarıya imza attı.
BAŞARININ NEDENİ Polat, başarının arkasında yatan nedenleri, “Çok çalışıyoruz ve açık fikirliyiz. Kalıplarımız, kurallarımız yok. Yaptığımız işlerden sadece müşterilerimizin memnun olması yetmiyor. Bizim de memnun olmamız gerekiyor. Ayrıca aldığımız ödüller, iyi bir fikrin her şeyi başarabileceğini gösteriyor” sözleriyle açıklıyor.
UZUN İLİŞKİNİN AVANTAJI Başarıda müşterilerinin rolüne değinen Polat, müşterileriyle uzun dönemli ilişkiler kurma gayreti içinde olduklarını söylüyor. “İlk günden itibaren bizimle çalışan müşterilerimizle birlikteliğimiz devam ediyor. Bu da birbirimizi daha iyi anlamamızı ve her şeyin kolayca hallolmasını sağlıyor” diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz