Parmigiani'nin Türkiye planı

Parmıgıanı, son yılların en başarılı saat markalarından biri.

1.02.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
Parmigiani'nin  Türkiye planı

Aslında birçok saat markasına göre geçmişi çok eski değil. Markasının ismi, kurucusu Michel Parmigiani'nin soyadından geliyor. İsviçreli Parmigiani ünlü bir antika saat ustası. Dünyanın dört bir yanından müzeler ve özel koleksiyonerlerle çalışırken kendi markasını yaratma kararı almış.
13 yıl önce büyük yatırımlarla markalaşma adımlarını atan Parmigiani, şimdi dünyanın en lüks markaları arasında. İsviçre'de toplam 5 fabrikada 600 çalışanıyla üretim yapıyor. Yılda 5 bin saat satışı gerçekleştiriyor. Fiyat aralığı ise 10 bin-2,5 milyon Euro arasında değişiyor. Dünya genelinde farklı hissetmek isteyen, kaliteye önem veren, trendleri takip eden, entelektüel, 30 ve üstü yaş grubunu hedefleyen marka, önümüzdeki yıllarda birçok ülkede hedef kitlesine daha yakın olma stratejisiyle hareket edecek. Parmiagini CEO'su Jean Marc Jacot, gelecek 3 yılda satışlarını 8 bine çıkarmayı planladıklarını söylüyor. Şirketin satışlarını artırma odaklı büyüme planında Türkiye de var. Aralık ayında Nişantaşı'ndaki mağazasının açılışı nedeniyle Türkiye'ye gelen Jacot, satışlar anlamında Türkiye'den beklentilerinin yüksek olduğunu belirtiyor. "Birçok lüks markası Türkiye pazarında çok büyük işler çıkarıyor. İşi geliştirmek açısından İstanbul bizim için çok önemli. Çok zengin iş adamlarının, ailelerin olduğu ve ekonominin büyümeye devam ettiği bu pazardan iyi satışlar bekliyoruz. Gelecek 5-6 yıl içinde Türkiye'de faaliyet gösteren en iyi markalardan biri olacağız" diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz