2002’den bu yana Teknosa’nın pazarlamadan sorumlu genel müdür yardımcılığını yürüten Kadircan Erkıralp’in en önemli özelliği, tüm çalışmalarının sonucunu, şirket rasyolarına yansıtması. Erkıralp, görev yaptığı pozisyonlar sayesinde farklı iş disiplinlerinde deneyim sahibi bir isim. Örneğin Siemens Mobile’da gerçekleştirdiği projelerle o dönem şirketin pazar payını 3 kat artırmıştı. Teknosa’nın kuruluş dönemi ile eş zamanlı olarak yeni oluşan bir sektörde sıfırdan bir markanın oluşumunda etkin rol oynadı. Bugün Teknosa, 1 milyar TL’yi aşkın cirosuyla gıda dışı perakendenin lideri. Sektör krizde yüzde 30 küçülürken, Teknosa yüzde 12 büyüdü. 2007’den bu yana pazar payını ise yüzde 40’tan yüzde 50’ye çıkardı. Tüm bu başarılarda önemli payı olan Teknosa Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadircan Erkıralp’le odaklandığı projeleri konuşmak üzere bir araya geldim. Erkıralp, Türkiye’de hala pazarlama ve perakendeciliğin kesiştiği noktalarda çok geniş bir deneyim alanı oluşmadığını söylüyor. Erkıralp, “Deneyimlerimi zenginleştirerek bu alandaki kanaat önderleri arasında yer almak istiyorum” diyor. Son dönemde özellikle tüketicilerin farklı bir alışveriş tecrübesi yaşaması için neler yapılabileceği üzerine odaklanan Erkıralp, son 7 yılda teknoloji marketlerin raflardan oluşan depolar olmadığını göstermişti. Teknosa Planet, Teknosa Exxtra konseptlerinin geliştirilmesine de öncülük etmişti.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?